Контент-менеджер
Назва професії пішла від англійського слова "контент" - зміст. Такі фахівці управляють змістом і структурою web-сайту. Вони контролюють появу/видалення розділів web-сайту і стежать за інформаційним наповненням. Підбирають і редагують матеріали (графічні або текстові) відповідно до тематики сайту, якщо це необхідно пишуть, частіше збирають і обробляють ті, що вже є. Стежать за актуальністю публікованої на web-сайті інформації.
Контент-менеджери займаються підтримкою форуму: відповідають на виникаючі питання, коректують теми, стежать за цензурою, видаляють спам.
Облік статистики відвідуваності web-сайту також входить в обов'язки контент-менеджеров.
Специфіка роботи контент-менеджером:
Плюси професії:
- Удосконалення в предметної області web-сайту,
- Можна поєднувати з навчанням,
- Багато нової та цікавої інформації.
Мінуси професії:
- У більшості випадків одноманітно,
- Систематична робота за комп'ютером,
- Робота за комп'ютером позначається на здоров'ї.
Робота для контент-менеджера:
У компаніях і організаціях, робота яких пов'язана з діяльністю в Інтернет.
Особисті якості:
Вибираючи цю професію, людина повинна володіти спокійним характером і бути готовим до монотонної одноманітної роботи. Тут важливі копіткість і відповідальне відношення до термінів. Від контент-менеджера потрібна особиста зацікавленість в питаннях, яким присвячений довірений йому сайт. Тільки тоді він зможе зробити його привабливим для відвідувачів.
Зарплата і перспективи професії контент-менеджера:
Успішний початківець контент-менеджер в майбутньому може претендувати на посади:
- менеджер проекту,
- редактор web-видання,
- web-редактор внутрішньокорпоративного web-сайту ,
- літературний редактор віртуальної газети.
Профільна освіта:
Крім хорошого володіння російською, українською мовами від контент-менеджера потрібне знання наочної області редагованого ним web-сайту. Інакше постійно виникатимуть питання про компетентність і необхідність тієї або іншої інформації. Особливо це стосується сайтів, пов'язаних з літературою, високими технологіями або специфічними науково-виробничими темами.
Контент-менеджер повинен бути упевненим користувачем ПК. Украй бажане знання HTML і графічних редакторів, таких як PhotoShop.
Додатково:
Для контент-менеджера найкраще отримати вищу освіту в галузі журналістики чи філології. Вузи України, де є перераховані факультети:
В залежності від тематики сайту, можна отримати базові знання та навички в профільної області діяльності. Для цього підійдуть спеціалізовані курси професій або тренінги:
Робота контент-менеджером в Україні:
А ви знаєте, що професія контент-менеджера не тільки цікава, але і достатньо складна? Щоб з вас вийшов чудовий Контент-менеджер, потрібно володіти теоретичним і практичними знаннями, а головне - уміти гармонійно їх об'єднувати в процесі роботи.
Також пам'ятайте - успішний Контент-менеджер не може собі дозволити допустити помилку в роботі. Тим більше, якщо ви налаштовані на успішну кар'єру. Адже підвищують тільки кваліфікованих фахівців.
Якщо ж ви вже вирішили, що Контент-менеджер – це ваша майбутня професія, але ще не знаєте, як стати контент-менеджера, перегляньте пропозиції українських вузів і учбових центрів по підготовці фахівців цієї сфери.