Аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Онлайн консультация юриста
  3. Выход на пенсию

Выход на пенсию

оформление пенсии, пакет документов в связи с выходом на пенсию

Последние вопросы юристу:

Anna (14 Февраль 2017)

Доброго дня! Склалася така ситуація, що до 2007 року наша поліклініка була у складі лікарні. Там були всі особові картки, трудові книжки тощо. З 2007 року установа стала самостійною і у нас з'явився свій відділ кадрів і відповідно всіма кадровими питаннями тепер займаємося ми самі. Але як бути, якщо працівник хоче йти на пільгову пенсію і йому потрібно надати довідку про відпустки без збереження заробітної плати за весь робочий період, якщо у нас немає ні архіву наказів за той період, ні особових карточок. Нам були передані особові картки за період з 2000 р., а людина була прийнята ще у 1990р. Хто повинен надавати довідку за той період роботи? Тому, що кадровики з тої лікарні, куди наша поліклініка належала кажуть, що це обов'язок нашого кадровика туди їхати і виписувати дані з архівів. Хотілося б дізнатися, чи це справді обов'язок нашого кадровика чи просто кадровики із лікарні не хочуть робити зайву роботу? І якщо це так, то яким чином змусити їх виконувати свою роботу, якщо вони всі наших працівників відправляють з пустими руками і заявляють, що наш кадровик має туди їхати і збирати дані?

Посмотреть ответ
← CtrlCtrl →
Стр. 2 из 33

Ищете работу?

Ищете персонал?

Другие документы

↑ Наверх