RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Онлайн консультация юриста
  3. Зарплата / материальная ответственность

Зарплата / материальная ответственность

консультация по финансовым вопросам, в т.ч. ответственности

Последние вопросы юристу:

Богдан ( 6 Сентябрь 2022)

доброго дня Пан,-і Юристе! у звязку з певними змінами обсягів та структури дрібнооптової торгівельної діяльності, я шукаю легальні можливості, ОКРІМ РЕЄСТРАЦІЇ ЯК ФОП, мати зрозумілий обсяг прав та обовязків, в статусі, наприклад, громадянина-підприємця. прочитавши ст 55 Госп Кодекса, я зрозумів, що в тексті прямо не дозволяється такий статус, однак, йде означення буття такого статусу, але без можливості реєстрації окрім як ФОП, а також обовязок його зареєструвати. можливості реєстрації окрім ФОП не означено і не деталізовано. ПИТАННЯ: ЧИ Є реальний механізм, детальний опис, список прав та обовязків громадянина-підприємця (за умови отримання доходів до 2 млн євро на рік, як вказано), який механізм його реєстрації (якщо його "немає" в списку), з метою перевірки чи влаштовує такий статус мене як сумлінного громадянина і чи задовольняє такий статус всі мої вимоги до такого роду держ реєстрації. вдячний за доступні Вам відомості, дякую за Ваш час та натхнення на розбір складного питання. Богдан, м. Київ

 Посмотреть ответ

Іванна (23 Июнь 2022)

Дорого дня! Згідно постанови КМУ №385 від 27.03.2022року "Деякі питання тимчасового переміщення (евакуації) дітей та осіб, які проживають або зараховані до закладів різних типів, форм власності та підпорядкування на цілодобове перебування, в умовах воєнного стану", керівник закладу забезпечує видання наказу про організацію роботи супроводжуючих осіб (відрядження або переведення на дистанційну роботу з урахуванням умов перебування супроводжуючих осіб, зазначених у запрошенні). Який спосіб організації роботи для супроводжуючих осіб буде правомірніший, оскільки ми є бюджетна установа і коштів на дане відрядження не передбачено? Чи потрібно звертатися за розясненням до вище стоящого органу? ВУзагалі не розумію, яка дистанційна робота, якщо супроводжуючі особи, які перебувають з дітьми за кордоном 24/7, вони там їх і виховують, миють. прибирають, вкладають спати тощо, як правильно організувати їх роботу?

 Посмотреть ответ

Тетяна (26 Май 2022)

Директор ЗЗСО м. Києва не ознайомлює колектив з наказами про організацію діяльності освітнього закладу з 24.02.2022 року, у зв’язку з чим ми не розуміємо, чому отримуємо за свою роботу неналежну заробітну плату. Ми працювали з 28.03.2022 року дистанційно (за розкладом освітнього закладу до 24.02.2022) згідно з Наказом Департаменту освіти м.Києва №37 від 23.03.2022. Докази проведення уроків є. Заробітну плату за квітень отримали лише 30%. Був перерахунок, вирахували із заробітної плати за березень з незрозумілих причин, адже згідно з Наказом Президента України ми отримали за березень 100% оплати. Роздруківок ні бухгалтер РУО, ні директор не дає. За травень зовсім не отримали аванс у зв’язку з тим, що у лютому частина була на лікарняному. З пояснень бухгалтера: заробітну плату отримаємо 60% ще й без будь яких надбавок (хоча працюємо дистанційно, і ніякого простою в школі нема, з відповідним наказом не ознайомлені). З усних пояснень директора зрозуміло, що в країні війна, грошей немає, хоча інші райони отримують зовсім інші суми. Чи є правомірними дії директора та Управління освіти при нарахуванні заробітної плати за квітень-травень 2022 року та чи можливо провести перерахунок заробітної плати за вказані місяці у зв’язку з виконанням роботи на 100%, а не 60%?

 Посмотреть ответ

Виктория (10 Май 2022)

Чи може директор закладу освіти не повідомляти окрему категорію працівників під підпис з наказом про оголошення їм простою? Доброго дня! Така ситуація. З 02.05 по 05.05 всі працівники закладу знаходились на робочому місці, здійснювали дистанційне навчання, віпрацьовували своє тижневе навантаження, але 06.05 окрема категорія працівників дізналися, що директор "заднім числом" з 02.05 відправила їх на простій, не ознайомивши під підпис з наказом про простій. Директор пояснила, що згідно з законом про регулювання трудових відносин в період воєнного стану, вона може не повідомляти працівників про оголошення їм простою, та ні з ким не обговорювати та не пояснювати своє рішення. Тому, вона не збирається робити зміни у табелі обліку робочого часу, незважаючи на те що люди відпрацювали свій робочий час. Чи є такі дії директора правомірні?

 Посмотреть ответ

Валентина ( 5 Октябрь 2021)

От биржи труда мне предложили бесплатно пройти пятидневное онлайн обучение повышение квалификации оператора котельных установок. Я согласилась. На следующий день 05.09.21 после сдачи экзамена мой инспектор по трудоустройству вручила мне направление в ОК Харковтеповімережі и предупредила, что теперь в связи с тем что я прошла бесплатные пятидневные онлайн курсы, у меня уже нет права ни при каких условиях отказаться от предлагаемой работы. То есть ни низкая заработная плата (гораздо ниже моей с прежнего места работы), ни полное отсутствие зарплаты в связи с многомесячной задержкой, ни что иное не может быть причиной моего отказа от предлагаемой мне вакансии. На сколько это правомерно? Ведь до этого мне говорили, что в течении 6 месяцев я могу отказываться от предлагаемой мне работы если заработная плата ниже моей, почему после повышения квалификации меня лишили этого права?

 Посмотреть ответ
← CtrlCtrl →
2 из 44

Ищете работу?

Ищете персонал?

Часто ищут

↑ Наверх