Правильно побудовані відносини між вами та роботодавцем здатні створити надійну підтримку та вплинути на ваш кар’єрний ріст. Здається, що складного нічого немає, бо все залежить тільки від нас. І все ж таки, відносини в колективі залишаються головною проблемою негараздів, непорозуміння та труднощів в досягненні колективних цілей. Ваш керівник - така ж сама людина, як і ви, з особистими почуттями, пріоритетами та цілями. А це значить, що в більшості випадків з ним цілком реально знайти спільну мову. А для цього важливо навчитися вибудовувати з роботодавцем ефективні відносини, де обидві сторони будуть відчувати себе комфортно та досягати загальні цілі.
Побудова ефективних відносин з роботодавцем це часто вміння підлаштуватися під особисту систему управління керівника, а для цього необхідно визначити, який тип управління відповідає йому.
Один з досить складних та пригнічуючих стилів управління - директивний. Особливостями такого стилю є абсолютний контроль підлеглих через управління - “роби, як сказав”. Звісно ж, подібний стиль не викликає нічого окрім протистояння, адже можливість чогось навчитися чи отримати новий досвід для себе дорівнюється нулю. Співробітниками така модель управління досить важко сприймається. Щоб порозумітися з керівником в такому випадку необхідно або беззаперечно виконувати завдання, або пробувати в дружній формі донести, що колективу потрібний розвиток і відхід від автоматичних виконань задач.
Авторитарний тип управління більш ефективний ніж директивний. Суворий, але справедливий керівник здатен розвиватися та рости разом з колективом, мотивувати свій колектив, користуючись власним досвідом. При цьому, колектив готовий сприймати подібний тип управління за умовою, коли керівник має високий рівень професіоналізму та користується авторитетом у підлеглих. Щоб успішно співпрацювати з керівником необхідно мати сильний стрижень та самим бути професіоналом своєї справи.
Демократичний тип управління найбільш зручний та комфортний для обидві сторони співпрацювання, де кожний співробітник робить свій власний внесок через виконану роботу. Цей тип максимально комфортний, але потребує вашого абсолютного включення в роботу для досягнення суспільної мети.
Партнерський тип управління має за мету створення дружньої команди, а завдання відходять на другий план. В такому типі керівництва завжди страждає ефективність роботи. Для амбіційних робітників такий тип управління тільки гальмує їх розвиток. Але приходиться підлаштовуватись до всіх, якщо хочете знайти порозуміння з керівником.
Jobs.ua має декілька ефективних порад, якщо ви працюєте над побудуванням ефективних відносин з роботодавцем:
Шукайте точки порозуміння з вашим керівником. Зблизитись допомагають схожі хобі, інтереси, плани чи ситуації.
Пам’ятайте про субординацію. Не дозволяйте собі панібратських відносин, але спробуйте створити дружнє поважне спілкування.
Не дозволяйте собі критикувати керівника, ні в особистій зустрічі, ані перед іншими співробітниками.
Переймайте досвід у вашого керівника. Навіть, якщо привалює авторитарний тип управління у керівника, у кожній людини є чому навчитися.
Просіть допомоги у керівника, якщо вам це потрібно отримати новий досвід, але не перегинайте палицю.
Для розв'язання важливих питань вмійте правильно підібрати місце та час для серйозних розмов.
Будуйте ефективні відносини з роботодавцем, це допоможе вам відчувати підтримку та комфорт на робочому місці.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».