«Публікації» — в цьому розділі, ви зможете знайти, завжди свіжу й актуальну інформацію про ринок праці в Україні. Дізнатися останні новини, що стосуються працевлаштування. Знайти корисні публікації про роботу, поради від фахівців сфери працевлаштування та прочитати свіжі новини від наших партнерів.
Друзі, сьогодні пропонуємо цікаву тему на розгляд про нетипову поведінку багатьох співробітників в компаніях, яка вносить труднощі в порозуміння при комунікації - пасивна агресія.
Дієві поради, як впровадити українізацію в команді лагідно та покроково.
Однією з найголовнішим труднощів для робітників дистанційного формату є синхронізація з командою відповідно часу, особливо, якщо мова про місцеперебування членів команди в різних країнах чи частинах світу.
Конфлікти та непорозуміння трапляються навіть в ідеальних командах. Банальна логіка підказує нам, що конфлікти потрібно гасити швидко, якщо вже не вдалося їх уникнути. Та чи насправді це так? Давайте з’ясуємо це, а також розглянемо три кроки до розв’язання конфліктів у команді.
Нещодавно портал Jobs.ua розповідав читачам про ідеї подарунків для учасників онлайн-заходів. В цій статті пропонуємо вам з’ясувати, які подарунки на день народження сподобаються вашому начальнику, якщо ви добре знаєте його вподобання.
Набридло дарувати колегам банальні подарунки, як-от чашки, сервізні набори і коробки цукерок? Давайте поміркуємо разом із Jobs.ua, якими небанальними подарунками ви можете здивувати колег, коли настає цей приємний день. День народження.
Звичайно, ці поради будуть актуальні для тих працівників, які з певної причини бояться свого керівника. Що цікаво, причини цьому страху можуть бути як об’єктивні, так і цілком суб’єктивні.
Відволікатися від важких новин можна по-різному. Наприклад, опановуючи давні японські ремесла, які принесуть вам безліч хвилин задоволення і навіть, можливо, розрадять у важку хвилину. А якщо розвинете свою майстерність, опановуючи описані нижче хобі, зможете здивувати не лише себе, а й своїх друзів та колег.
Це важко психологічно – усвідомлювати, що підвищили вашого колегу, а не вас. Що тепер він буде начальником, матиме більше влади і більшу зарплату, а не ви. Як впоратися з такими неприємними відчуттями? Давайте з’ясуємо.
Навіть конструктивну, осмислену і грамотно подану критику багато людей не сприймають. А що вже говорити про критику, яка базується здебільшого на домислах та хибних припущеннях іншої людини. Як реагувати на такий варіант критики, яку інакше як неконструктивною, не назвеш?