UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. На роботі
  5. Чего не следует делать на рабочем месте

Чего не следует делать на рабочем месте

21.06.2010 459

Не следует присваивать рабочие принадлежности, такие как папки, ручки и другие канцтовары. В глазах руководства, да и коллег, вы будете выглядеть человеком ненадежным, с которым нужно быть всегда начеку.

Не перекладывайте на кого-то вину. Умейте отвечать за свои поступки. Даже если вы совершили ошибку, по совету кого-то из коллег, не стоит рассказывать шефу, что вам посоветовали. во-первых, вы испортите отношения с коллегами, во-вторых, у руководства сложится мнение, что вы не можете самостоятельно принимать решения и не умеете отвечать за свои поступки.

Не будьте сплетником. Не распространяйте сплетни на рабочем месте и не поддерживайте сплетников. Займите нейтральную позицию при обсуждении руководства либо коллег, ведь Ваши слова могут быть пересказаны в другом контексте.

Не прибегайте к мелкомасштабному обману. Помните о том, что любую информацию можно проверить. И если вы забыли что-то сделать, то лучше признайтесь в этом и приступите к выполнению задачи.

Не выходите на работу, если болеете. Вы подвергаете риску ваших коллег, которые также могут заболеть. Проявляйте уважение к коллегам и не приходите на работу, если у вас имеется инфекционное заболевание.

Не злоупотребляйте доверием. Не следует брать один день за свой счет просто потому, что вам хочется поспать. Не стоит злоупотреблять доверием руководства и периодически не выходить на работу по причине плохого самочувствия, когда вам просто хочется выспаться.

Не обсуждайте действия руководства. Помните о том, что не все сотрудники умеют держать информацию в тайне и ваши слова могут быть преподнесены руководству компании в ином контексте, что может поставить под угрозу ваше дальнейшее сотрудничество с данной компанией.

Читайте також

  • Безперебійна робота під час блекаутів: як адаптуватися компаніям та працівникам28 листопад, 2024

    Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 листопад, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.


Часто шукають

↑ Вгору