UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. На роботі
  5. Чи варто повертати персонал з віддаленої роботи після виходу с карантину

Чи варто повертати персонал з віддаленої роботи після виходу с карантину

1.07.2020 318
Чи варто повертати персонал з віддаленої роботи після виходу с карантину

Чи варто повертати персонал з віддаленої роботи після виходу с карантину

1.07.2020     318

Кілька тижнів самоізоляції наочно продемонстрували, що роботу можна організувати дистанційно. Для керівника іноді такий формат не зовсім зручний, оскільки не виходить забезпечити тотальний контроль. Але альтернативні рішення є, завдяки чому багато хто зумів підтримати продуктивність праці на належному рівні. Тепер, коли можна повертатися до офісів, гостро постало питання: а чи варто?

Дистанційна робота має ряд переваг, але й характеризується певною специфікою організаційного процесу. Спробуємо розібратися, у яких сферах такий варіант співпраці прийнятний, у чому його плюси та як вибудувати взаємодію з персоналом роботодавцю.

Організаційні рішення

У режимі самоізоляції перед роботодавцями постало завдання «залишитися на плаву». Єдиним виходом виявився варіант віддаленої роботи. Взаємодія з персоналом повністю перейшла в режим онлайн, але завдяки сучасним технологіям особливих проблем з організацією робочого часу не виникло.

Система аналітики допомагає оцінювати продуктивність працівника й контролювати його професійну діяльність. За її допомогою можна визначати успішність дотримання скриптів завдань. Подібні програми сприяють роботизації процесів бізнесу, допомагають скорочувати витрати на організацію праці.

Цікаво: для контролю співробітників існують спеціальні софти-агенти. Вони відстежують виконання дії та час, витрачений на завдання. На підставі отриманих даних легко розраховувати оплату й навантаження.

організація робочого часу

Переваги «віддальонки»

Робочий процес, переведений у режим онлайн, став серйозним випробуванням, проте в цьому форматі є певна вигода:

  • скорочення витрат на оренду офісу;
  • оптимізація робочого часу. Насамперед це зручно для співробітників, немає потреби витрачати його на дорогу на роботу, тим самим можна більше відпочити;
  • економія коштів на організацію праці. У цьому випадку вигода для роботодавця, адже не потрібно забезпечувати співробітників витратними матеріалами.

До плюсів віддаленої праці варто додати і психологічний комфорт персоналу. Працівники виконують свої професійні обов'язки в затишних домашніх умовах, комфортному одязі та будь-якому зручному положенні, що сприяє підвищенню продуктивності.

На тлі перерахованих переваг багато роботодавців задумалися про те, щоб у принципі перейти на віддалений формат роботи або перевести на нього хоча б частину персоналу. Такий варіант зручний тим, що виключається проблема співпраці з людьми з інших міст чи іноземними фахівцями, адже всі завдання вони виконують онлайн.

віддалений формат роботи

Кому підходить «віддальонка»

Сьогодні в режим онлайн можна перевести буквально будь-яку роботу, крім виробництва. Однак найбільш зручним цей формат буде для таких галузей:

  • страхування;
  • реклама;
  • маркетинг;
  • банківська справа;
  • бухоблік та ін.

Можна припустити, що в майбутньому офісна робота частково зникне. Приїжджати до компанії співробітники будуть лише для виконання тих завдань, які неможливо зробити вдома у форматі онлайн, а також для проведення нарад і мозкових штурмів.

Грамотний підхід до організації роботи

При переведенні працівників на онлайн-співробітництво велике навантаження лягло на плечі керівників. Їм потрібно забезпечувати контроль і слідкувати за виконанням завдань, ще й якимось чином підтримувати загальні показники продуктивності. Як зробити це в режимі онлайн? Дамо кілька рекомендацій:

  • автоматизуйте процеси управління. Як згадувалося вище, є спеціальні аналітичні програми, які допомагають налагодити контроль робочого часу й виконання завдань;
  • об'єднуйте й мотивуйте співробітників. Навіть у режимі онлайн це можливо зробити, створивши загальний чат для обговорення робочих завдань, влаштовуючи відеоконференції.

Важливо: не варто забувати, що кожна людина індивідуальна та в ході віддаленої роботи певні властивості характеру можуть виявлятися сильніше. Комусь підштовхувати продуктивність допомагає жорсткий контроль, а іншим потрібно давати трохи більше свободи для розкриття творчого потенціалу.

На тлі всього вищесказаного випливає висновок, що працювати у віддаленому форматі цілком реально. Відповідь на питання щодо того, чи варто повертатися до офісів, є індивідуальним для кожного роботодавця. Це рішення він має прийняти, виходячи з показників продуктивності праці, вигоди для компанії. Якщо зуміти все грамотно організувати, то можна хоча б частину співробітників перевести на роботу в домашньому форматі, щоб заощадити кошти на організацію праці й ведення бізнесу.

Варто вчитися використовувати сучасні технології на свою користь. В онлайн-форматі навіть зручніше розвиватися, інтернет стирає всі територіальні межі, тому можна залучати до роботи крутих спеціалістів з будь-якого іншого регіону або країни.

Читайте також

  • Як стати дата-аналітиком і чим він займається22 грудень, 2023

    Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.

  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua22 грудень, 2023

    Jobs.ua хоче привітати вас з наступаючим Новим 2024 роком і порадувати новорічними святковими знижками!

  • Як спорт сприяє кар'єрі21 грудень, 2023

    Спостереження доводять, що спортивні люди витривалі та цілеспрямовані, саме тому вони віддадуть перевагу при прийомі на роботу співробітникам, які мають в інтересах спорт. А психологи стверджують, що заняття спортом не лише сприяють фізичному здоров’ю, а й поліпшенню душевного та психологічного стану. Пропонуємо і вам ознайомитись із цими очевидними фактами в цій статті на Jobs.ua і віддати перевагу фізичним вправам.

  • Як правильно написати лист-пояснення19 грудень, 2023

    Скласти лист-пояснення про власну відсутність на робочому місці чи порушення певних робочих режимів не так уже і складно. Обов’язково скористайтесь зазначеними в цій статті порадами.


↑ Вгору