Кілька тижнів самоізоляції наочно продемонстрували, що роботу можна організувати дистанційно. Для керівника іноді такий формат не зовсім зручний, оскільки не виходить забезпечити тотальний контроль. Але альтернативні рішення є, завдяки чому багато хто зумів підтримати продуктивність праці на належному рівні. Тепер, коли можна повертатися до офісів, гостро постало питання: а чи варто?
Дистанційна робота має ряд переваг, але й характеризується певною специфікою організаційного процесу. Спробуємо розібратися, у яких сферах такий варіант співпраці прийнятний, у чому його плюси та як вибудувати взаємодію з персоналом роботодавцю.
У режимі самоізоляції перед роботодавцями постало завдання «залишитися на плаву». Єдиним виходом виявився варіант віддаленої роботи. Взаємодія з персоналом повністю перейшла в режим онлайн, але завдяки сучасним технологіям особливих проблем з організацією робочого часу не виникло.
Система аналітики допомагає оцінювати продуктивність працівника й контролювати його професійну діяльність. За її допомогою можна визначати успішність дотримання скриптів завдань. Подібні програми сприяють роботизації процесів бізнесу, допомагають скорочувати витрати на організацію праці.
Цікаво: для контролю співробітників існують спеціальні софти-агенти. Вони відстежують виконання дії та час, витрачений на завдання. На підставі отриманих даних легко розраховувати оплату й навантаження.
Робочий процес, переведений у режим онлайн, став серйозним випробуванням, проте в цьому форматі є певна вигода:
До плюсів віддаленої праці варто додати і психологічний комфорт персоналу. Працівники виконують свої професійні обов'язки в затишних домашніх умовах, комфортному одязі та будь-якому зручному положенні, що сприяє підвищенню продуктивності.
На тлі перерахованих переваг багато роботодавців задумалися про те, щоб у принципі перейти на віддалений формат роботи або перевести на нього хоча б частину персоналу. Такий варіант зручний тим, що виключається проблема співпраці з людьми з інших міст чи іноземними фахівцями, адже всі завдання вони виконують онлайн.
Сьогодні в режим онлайн можна перевести буквально будь-яку роботу, крім виробництва. Однак найбільш зручним цей формат буде для таких галузей:
Можна припустити, що в майбутньому офісна робота частково зникне. Приїжджати до компанії співробітники будуть лише для виконання тих завдань, які неможливо зробити вдома у форматі онлайн, а також для проведення нарад і мозкових штурмів.
При переведенні працівників на онлайн-співробітництво велике навантаження лягло на плечі керівників. Їм потрібно забезпечувати контроль і слідкувати за виконанням завдань, ще й якимось чином підтримувати загальні показники продуктивності. Як зробити це в режимі онлайн? Дамо кілька рекомендацій:
Важливо: не варто забувати, що кожна людина індивідуальна та в ході віддаленої роботи певні властивості характеру можуть виявлятися сильніше. Комусь підштовхувати продуктивність допомагає жорсткий контроль, а іншим потрібно давати трохи більше свободи для розкриття творчого потенціалу.
На тлі всього вищесказаного випливає висновок, що працювати у віддаленому форматі цілком реально. Відповідь на питання щодо того, чи варто повертатися до офісів, є індивідуальним для кожного роботодавця. Це рішення він має прийняти, виходячи з показників продуктивності праці, вигоди для компанії. Якщо зуміти все грамотно організувати, то можна хоча б частину співробітників перевести на роботу в домашньому форматі, щоб заощадити кошти на організацію праці й ведення бізнесу.
Варто вчитися використовувати сучасні технології на свою користь. В онлайн-форматі навіть зручніше розвиватися, інтернет стирає всі територіальні межі, тому можна залучати до роботи крутих спеціалістів з будь-якого іншого регіону або країни.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.