UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Роботодавцю
  4. Мотивація співробітників
  5. Что сделать, чтобы работник захотел поработать "сверх"

Что сделать, чтобы работник захотел поработать "сверх"

7.07.2010 623

Что может подразумевать это "сверх"? Все, что понадобиться руководству, например: организовать фуршет на работе, купить билеты на концерт для сына руководителя, позвонить упрямому заказчику и т.д. Если руководитель понимает, что хорошее отношение к нему - это одна сплошная выгода для него же, то поручать он будет с умом.

Формулируйте задание не как приказ, а как проблему: "У нас заказ на 8 диванов, а готово только 6. Надо что-то придумать, выручай, ты можешь". Такая формулировка задания работает практически безотказно, так как к человеку обращаются за помощью. Конечно, в голове сотрудника пронесутся мысли о вознаграждении за помощь, но эту мысль перекрывает следующая "Вот, пришло время моего триумфа! Меня просят о помощи!". А эти мысли могут творить чудеса.

Обозначив проблему, обязательно выслушайте все идеи работника. Даже, если вам не до этого, придется потерпеть, ведь вам важен результат. А он обязательно будет.

Бывают, конечно, задания и не сложные, а просто неудобные. К примеру, вам срочно нужны билеты на футбол или в цирк, или еще на какую культурно-просветительную программу. Просить об этом неудобно, а купить самому нет возможности или же просто лень ехать на другой конец города. Тут можно и приврать немного. Например: "Приезжает наш постоянный клиент с ребенком, а этот клиент главный источник наших доходов. Необходимо купить для него эти билеты. Заодно и в кафе заглянешь, кофейку выпьешь". Такая постановка задания хороша еще и тем, что мотивация конкретному человеку является одной из самых сильных.

Читайте також

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 листопад, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 вересень, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».


Часто шукають

↑ Вгору