Учителя, парикмахеры, продавцы проводят большую часть своего рабочего времени на ногах, поэтому их вены сильно страдают от перегрузок. Среди представителей этих профессий венозная недостаточность - заболевание весьма распространенное.
Среди офисных работников самая большая вероятность развития варикоза у секретарей, офис-менеджеров и бухгалтеров. Их работа в основном сидячая, но, несмотря на это, они все равно входят в группу риска. У них венозную недостаточность вызывают не перегрузки, а «зажим» вен. При этом особенно вредно сидеть, закинув ногу на ногу.
Секретарями, офис-менеджерами, бухгалтерами работают в основном женщины, а у них и так больше склонность к развитию варикоза. Наличие личного автотранспорта также повышает риск заболевания.
Для того, чтобы укрепить стенки сосудов и предотвратить развитие варикоза, нужно принимать витамины С, Р и Е и совершать ежедневно хотя бы несколько физических упражнений.
Источник: health.passion.ru
Насправді це серйозна проблема багатьох людей, тобто вміння працювати з власною агресією. З’ясуємо разом з Jobs.ua, як правильно працювати з агресією і знайти їй краще застосування, аніж ображати одне одного в соцмережах.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?