UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Ваше здоров'я
  5. Чтобы сидячая работа меньше вредила, нужно сидеть правильно

Чтобы сидячая работа меньше вредила, нужно сидеть правильно

22.06.2009 559

Учителя, парикмахеры, продавцы проводят большую часть своего рабочего времени на ногах, поэтому их вены сильно страдают от перегрузок. Среди представителей этих профессий венозная недостаточность - заболевание весьма распространенное.

Среди офисных работников самая большая вероятность развития варикоза у секретарей, офис-менеджеров и бухгалтеров. Их работа в основном сидячая, но, несмотря на это, они все равно входят в группу риска. У них венозную недостаточность вызывают не перегрузки, а «зажим» вен. При этом особенно вредно сидеть, закинув ногу на ногу.

Секретарями, офис-менеджерами, бухгалтерами работают в основном женщины, а у них и так больше склонность к развитию варикоза. Наличие личного автотранспорта также повышает риск заболевания.

Для того, чтобы укрепить стенки сосудов и предотвратить развитие варикоза, нужно принимать витамины С, Р и Е и совершать ежедневно хотя бы несколько физических упражнений.

Источник: health.passion.ru

Читайте також

  • Безперебійна робота під час блекаутів: як адаптуватися компаніям та працівникам28 листопад, 2024

    Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 листопад, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.


Часто шукають

↑ Вгору