Поки міні-вертоліт «Винахідливість» літав сьогодні на іншій планеті, зафіксувавши таким чином чергове досягнення людства, життя на землі продовжується. Jobs.ua підготували для вас короткий екскурс в бізнес-досвід відомої голлівудської акторки Джессіки Альби.
Вродлива Джессіка Альба роками красувалася на обкладинках журналів, але це були світські видання або журнали про кіно. А от у 2015-му році вона вже в якості успішної бізнес-вумен прикрасила обкладинку «Forbes», який стверджує, що вона самотужки побудувала свій бізнес. «Self-made», як кажуть в Штатах, людина, яка зробила себе з нуля.
Коротка передісторія: в 2008-му році Джессіка випрала дитячі речі, подаровані їй як молодій мамі, і випрала невдало, бо миючий засіб викликав у неї алергічну реакцію. Ця прикра подія призвела до того, що Джессіка разом з людьми, які розділяли її ідеї, створила успішну компанію «The Honest Company», яка спеціалізується на виробництві і продажу екологічної чистої продукції для немовлят і для дому.
Як популярній голлівудській акторці вдалося побудувати успішний бізнес?
Спочатку Джессіка не планувала створювати власну компанію в цій невеликій, але, безперечно, важливій ніші. Прання речей для немовлят, засоби їхньої гігієни – все це делікатні речі, і використання токсичних матеріалів може нашкодити здоров’ю дитини. Джессіка зайнялася пошуком безпечних аналогів. Вона виявила, що продукція з поміткою «еко» не лише в кілька разів дорожча, я й також містить небезпечні складники, як і її значно дешевші конкуренти. Пошуки відповідей привели її на презентацію книги токсиколога Крістофера Гавігана, який незабаром став її бізнес-партнером.
Не все одразу пішло, як по маслу. Джессіка в інтерв’ю пригадувала, що її всі відмовляли від цієї ідеї, радили не змінювати акторське ремесло на бізнес-арену. Але вона не зважала на людей, які пророкували їй невдачу і викликали сумніви у своїх силах. Крім того, довелося швидко вчитися на власних помилках. Поки формувалася її майбутня команда, Джессіка з Гавігано влаштували невдалу презентацію своєї компанії піонеру електронної комерції Браяну Лі. Презентація налічувала півсотні сторінок, а її назва більше скидалася на назву весільної компанії.
Ця невдача була проаналізована і презентацію скоротили в п’ять разів. На цю справу і на остаточне формування команди було витрачено два роки. Нова презентація таки вразила Браяна Лі, і вразила також тому, що його дружина була вагітна вдруге, і їй, як і кожній молодій мамі, були потрібні безпечні засоби гігієни для немовлят.
Не один рік пішло на становлення її компанії, і за цей час Джессіка підшукала потрібних людей у свою команду. Хто шукає, той знайде, що актриса підтвердила на власному прикладі. Окрім бізнесмена Браяна Лі і токсиколога Крістофера Гавігана, вона також знайшла технічного гуру в особі Шона Кейна. І ця «фантастична четвірка» сформувала компанію, яка стала важливим гравцем на американському ринку екологічних товарів для дому.
Джессіка стверджує, що попри всі стереотипи їй вдалося досягнути успіху, бо вона не зраджувала своїм принципам. Багато хто пророкував невдачу вродливій актрисі, але наполегливість і бажання досягнути свого таки зробили свою справу.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».