UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Діловий етикет
  5. Этикетные замечания

Этикетные замечания

19.06.2007 331
Этикетные замечания

Этикетные замечания

19.06.2007     331
Можно ли снимать пиджак на работе? Бизнес-тренеры, специалисты по PR и этикету, дают на него однозначный ответ – в официальной обстановке этого делать нельзя. То есть в присутствии посторонних посетителей, клиентов и деловых партнеров снимать пиджак запрещено. А вот в неофициальной обстановке начальник может снять пиджак, но только в том случае, если он находится среди своих подчиненных. Или же это может сделать сотрудник, если он находится среди коллег, равных ему по чину. А вот прийти к руководителю без пиджака – нарушение делового этикета и в некоторых случаях может даже рассматриваться как саботаж. Как правильно носить пиджак на работе – может ли он быть расстегнут? Ответ, как обычно непрост – расстегнуть пуговицы можно, но только если соблюдаются следующие условия: пиджак однобортный и под ним есть жилет. Следует помнить, что носить пиджак незастегнутым допустимо только в неофициальной обстановке, среди своих коллег и сотрудников. Так же расстегнуть его можно во время принятия пищи, или сидя в кресле. А вот в официальных или чем-нибудь значимых ситуациях расстегивать пиджак не следует, даже если под ним есть жилет. Например, при выступлении с речью, общении с деловыми партнерами и клиентами, поздравлении или вручении наград и подарков следует застегнуть пиджак. Что и в каком кармане пиджака должно находиться? Во внутреннем кармане пиджака следует носить ручку, расческу и тонкие плоские предметы, например, маленькую записную книжку. В боковых карманах – очки и визитки. Нагрудный внешний карман пиджака предназначен для декоративного платка, который должен отличаться расцветкой от галстука. Больше в этот карман ничего помещать не стоит.

Читайте також

  • Тривожні сигнали: 5 рис, які мають насторожити рекрутера17 грудень, 2024

    Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.

  • Токсичні колеги: 7 життєвих уроків, які працюють на вас11 грудень, 2024

    Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.

  • Робота над помилками (у спілкуванні) 8 грудень, 2024

    Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.

  • Покоління зумерів: розвінчуємо міфи про їхній підхід до роботи і життя 4 грудень, 2024

    Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.

  • Безперебійна робота під час блекаутів: як адаптуватися компаніям та працівникам28 листопад, 2024

    Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.


Часто шукають

↑ Вгору