Професійні хвороби — одна з побічних рис, яка супроводжує процес розвитку кар'єри. Особливо актуальна ця проблема для офісних працівників. Малорухливий спосіб життя і постійне сидіння перед монітором дуже швидко призводять до формування специфічних синдромів і захворювань. Варто ознайомитися з найпоширенішими недугами офісних працівників, а також вивчити заходи їх профілактики.
Робота в офісі сьогодні вважається однією з найпоширеніших. Багато процесів комп'ютеризовані — від ведення документації до складання проектів і креслення. Така зайнятість передбачає тривале сидіння і обмеження рухливості, що не може не позначитися на здоров'ї негативним чином. Серед найбільш характерних захворювань, до яких схильні офісні працівники, особливо варто відзначити:
Варто детальніше ознайомитись з ознаками цих проблем, причинами, які до них призводять, і заходами профілактики. Адже простіше хворобу попередити, ніж вилікувати.
Тривале сидіння перед монітором комп'ютера призводить до проблем з органами зору. Крім зниження гостроти, часто виникає так званий симптом «сухого ока». А в холодну пору року, коли різко падає вологість, він відчувається ще сильніше, виникають больові відчуття. Око пересихає, внаслідок чого з'являється відчуття «піску».
Профілактичні заходи включають в себе рекомендації щодо:
Також не варто без рекомендацій лікаря використовувати судинозвужувальні препарати для усунення почервоніння. Обов'язково потрібно регулярно відвідувати офтальмолога і носити окуляри, якщо вони прописані.
За кумедною назвою ховається серйозна проблема. При роботі з комп'ютерною мишкою рука знаходиться в неприродному положенні. З часом може з'явитися біль у кисті, набряк, оніміння і втрата чутливості. Такі симптоми свідчать про защемлення нерва або порушення кровообігу. Мовою лікарів, недуг класифікується як одна із форм артриту.
Попередити «мишачу» хворобу можна за рахунок дотримання кількох рекомендацій:
При тривалій роботі обов'язково потрібно періодично робити невелику розминку і вживати більше продуктів, багатих на вітаміни В6, 12.
Сидіння в незручній позі стає причиною застою крові, виникнення напруги в м'язах спини, розвитку сколіозу, прогину попереку тощо. Наслідком цього є розвиток таких небезпечних захворювань, як остеохондроз, тромбоз, варикоз.
Заходи профілактики в цьому випадку зводяться до таких висновків: організація зручного робочого місця і виконання регулярної розминки. Слід стежити, скільки часу ви проводите в одній і тій же позі, частіше змінювати її.
Згідно зі статистикою, з цими проблемами стикається до 50% офісних працівників, стаж роботи яких більше 5 років. Причини появи збоїв у травленні банальні — перекуси всухом'ятку, зловживання снеками, занадто важка вечеря перед сном і недостатня фізична активність.
Попередити розвиток проблем можна, відрегулювавши власний режим:
І варто переглянути своє меню на вечерю, виключити важкі страви, віддати перевагу легкому салату і білку (м'ясу, рибі).
Погана вентиляція офісного приміщення, наявність оргтехніки, що працює на чорнилах, нерегулярне чищення кондиціонерів призводять до того, що підвищується концентрація різних токсичних речовин, пилу. Вони і стають причиною виникнення астми і алергії.
Щоб попередити появу хвороб, варто дотримуватися кількох рекомендацій:
Якщо алергія вже є, потрібно обстежитися у лікаря і попросити ліки для зниження чутливості.
Ця проблема, поряд з депресією, дуже поширена серед офісних працівників. Стреси на роботі, недолік сну, сонячного світла і елементарного відпочинку призводять до зниження вироблення серотоніну. Звідси підвищена дратівливість, мігрень, зниження працездатності і інші симптоми.
Попередити наступ депресії і полегшити ознаки хронічної втоми можна регулюванням свого розпорядку. Наприклад, потрібно завести традицію раз на тиждень відпочивати з колегами або друзями, ділити відпустку на кілька частин і використовувати їх протягом року. А якщо виникла стресова ситуація, то не варто стримувати емоції, потрібно дати їм вихід через фізичне навантаження.
В цілому всі рекомендації дуже прості, доступні для реалізації. І якщо постійно практикувати їх, то можна дійсно знизити ризик розвитку цілого букета хвороб.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.