Ни одному работодателю не понравится, если сотрудники будут в рабочее время расхаживать по собеседованиям. Будьте благоразумны, иначе вы рискуете расстаться со старой работой раньше, чем найдете новую.
Ни в коем случае не просматривайте вакансии на рабочем месте, ведь все ваши действия в интернете легко проследить. Если уж решились на это, то не забывайте закрывать страничку сайта по трудоустройству.
Отправляя резюме, выясните как можно больше о компании-работодателе, дабы не попасть в неловкую ситуацию, отправив резюме в свою же компанию.
Никогда не оставляйте в контактах телефон компании, в которой работаете. Оставляя мобильный телефон, обязательно укажите время, в которое вам удобнее звонить.
Чем меньше коллег будут знать о вашем скором увольнении, тем лучше. Ведь даже самый верный коллега может не сдержаться и взболтнуть лишнего.
Следите за тем, что говорите. Не бросайте многозначительных фраз и не говорите загадками, иначе рискуете проболтаться.
Не стоит пренебрегать своими обязанностями. Работайте с прежней силой, выполняйте работу добросовестно, ведь вам платят за это зарплату.
Не опаздывайте и не игнорируйте замечания вашего начальника.
Самый безопасный и честный способ поиска новой работы - это поиски работы в нерабочее время.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.