UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Успішний бізнес
  5. Как не отвлекаться на мелочи

Как не отвлекаться на мелочи

9.07.2007 362
Как не отвлекаться на мелочи

Как не отвлекаться на мелочи

9.07.2007     362
Казалось бы, что плохого в том, чтобы лишний раз посмотреть, чем там занят коллега. Или проверить почту – это вообще по работе. Или – всего секундочку – просмотреть новости в Интернете. Все эти дела отнимают от нескольких секунд до пяти минут. Совсем немного. Но если сложить все подобные отвлечения вместе, то получается, что на посторонние дела мы тратим около часа – это из восьми часов рабочего дня. А сколько всего полезного можно было бы успеть за это время! Однако подобные отвлечения – это далеко не все, на что уходит наше время. У большинства из нас есть привычка браться за все, причем одновременно. И в итоге – не успевать ничего. Знакомая ситуация, не так ли? А исход у нее все тот же – потерянное время. Поэтому, когда повышение получит более успешный и деятельный коллега, обижаться стоит только на себя. А чтобы такого не случилось, нужно правильно настроить себя на работу. Главное – не отвлекаться на мелочи. Нужно распределить все свои задачи на те, которые требуют немедленного решения, и те, которым можно уделить время чуть позже. В идеале специалисты предлагают выделить три типа заданий:

1. «Лающие собаки» – важные и настоятельные проблемы; 2. «Собаки-молчуны» – стратегически важные, но не настоятельные проблемы; 3. «Спящие собаки» – проблемы, не требующие пристального внимания. Приступить в первую очередь следует к «лающим собакам» – они должны быть выполнены и разрешены немедленно. Второстепенные дела следует отложить на «потом» или вообще перепоручить коллегам. Приступая к заданию, следует помнить, что, правильно делегируя полномочия, мы высвобождаем время для творческой работы, а значит, можем развиваться в нужном именно нам направлении. Издание "Работа+Карьера"

Читайте також

  • Зник інтерес до роботи? Ось поради, як підвищити мотивацію21 лютий, 2025

    Не кожну роботу можна виконувати механічно й рутинно, не піклуючись про мотивацію, натхнення й інші високі матерії. Як діяти в ситуації, коли дійсно зник інтерес до роботи? З’ясовуємо, як підвищити мотивацію, щоб ваша професійна діяльність отримала «друге дихання».

  • Гроші, гени, здоров’я: вміння заробляти передається в спадок?19 лютий, 2025

    Недавнє комплексне дослідження, яке здійснила низка університетів з усього світу, виявила цікаву річ: зв’язок між генами людини, її здоров’ям і вмінням заробляти гроші. Розбираємося разом із Jobs.ua, в чому полягає суть дослідження, і яке значення воно має для кожного з нас.

  • Що запитати в кандидата, щоб отримати його «так»?17 лютий, 2025

    Знайти ідеального працівника на важливу посаду не так уже й складно. А от переконати його пристати на вашу пропозицію — ще той квест. В цій статті вчимося ставити правильні, коректні питання кандидату, щоб він погодився на вашу пропозицію.

  • Чому ми полишаємо вивчення англійської на пів дорозі?14 лютий, 2025

    Ох уже ця англійська! Куди не глянь, в сучасному світі без неї не обійтися. І поки друзі та колеги вільно — чи майже вільно — знають цю прекрасну мову, ви ніяк не зберетеся її вивчити. Знайомо? Якщо так, Jobs.ua пропонує розглянути найпоширеніші проблеми, чому ми кидаємо вчити англійську на пів дорозі.

  • Ключові тренди на робочому місці, які формуватимуть 2025 рік12 лютий, 2025

    Світовий ринок праці намагається встигати за новітніми трендами, хоча в наш час все змінюється з блискавичною швидкістю. Та все ж спробуємо окреслити ключові тренди 2025-го року, які впливатимуть на робочі місця в усіх куточках світу.


Часто шукають

↑ Вгору