UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. На роботі
  5. Как оценить свою эффективность

Как оценить свою эффективность

11.02.2008 414
Как оценить свою эффективность

Как оценить свою эффективность

11.02.2008     414
Каждый работодатель заинтересован в том, чтобы результативность труда персонала была максимальной, поскольку от этого зависит прибыль предприятия. Сегодня можно достаточно точно оценить эффективность работы каждого человека. Объективные сведения относительно того, насколько спорится работа, нужны не только работодателю, но и самому сотруднику. Известно, что высокая оценка эффективности работы способствует желанию двигаться вперед, достигать большего. Кроме того, она характеризует работника как личность – значит, человек смог организовать себя, выстроить цели, достичь успеха. Если же эта оценка невысока, то следует задуматься, как можно ее повысить. Иногда стоит предпринять радикальные меры: поменять профессию, сменить место работы, изменить образ жизни. На многих предприятиях, чтобы оценить эффективность работы персонала, применяется метод самооценки. Менеджеры по персоналу предлагают сотрудникам самостоятельно провести оценку своего труда. После этого возможны следующие этапы. Руководитель также дает оценку работе сотрудника, они встречаются и обсуждают вместе результаты. Иногда работодатель на основе самооценки делает выводы об эффективности работы человека за год, месяц, и др. – самостоятельно. В крупных компаниях, например «General Electric», эффективность работы сотрудников определяется на основе самооценки, которую затем проверяет руководитель, внося свои поправки и рекомендации. В некоторых организациях для улучшения оценки результативности труда используется обратная связь: кроме самооценки учитываются мнения коллег и клиентов о работе того или иного сотрудника. Издание "Работа+Карьера"

Читайте також

  • Безперебійна робота під час блекаутів: як адаптуватися компаніям та працівникам28 листопад, 2024

    Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 листопад, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.


↑ Вгору