UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Випробувальний термін
  5. Как правильно создать офисный конспект

Как правильно создать офисный конспект

13.11.2007 2850

• Конспект – это краткое изложение материала, сделанное в письменном виде в учебных целях. Конспект пригодится вам: чтобы вспомнить пройденный материал, чтобы систематизировать полученные знания, чтобы лучше подготовиться к экзамену.

• Конспект нужен:

– если этого требует преподаватель;

– если у вас у самого есть потребность в конспекте;

– если вы хотите передать конспект позже своим коллегам;

– если конспект может пригодиться вам в работе.

• Конспектировать можно со слов преподавателя.

• Если конспектируете книгу, то записывайте самые главные моменты, а не все подряд.

• Во время конспектирования пользуйтесь разными условными обозначениями, сокращайте слова и выражения.

• Когда конспектируете, помечайте то, что вам осталось непонятно (например, поставив вопросительный знак – ?) или то, что для вас очень важно (например, поставив восклицательный знак – !). Помечайте словами то, что вам кажется уместным, например: «пригодится в работе», «у нас в офисе также», «надо спросить» и пр.

• Не относитесь к конспекту формально. Делайте его вашим ежедневным помощником. Чтобы конспектирование не превращалось для вас в тягость, делайте его максимально полезным для себя.

Читайте також

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 листопад, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 вересень, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».


Часто шукають

↑ Вгору