Не стоит удивляться, если в первый же рабочий день, вы станете раздражительным, начнет болеть голова, появиться бессоница, да и настроение куда-то исчезнет. Все это называется послеотпускной депрессией. А масла в огонь может подлить еще и руководство, предлагая вам с утроенным энтузиазмом взяться за работу. Но не стоит поддаваться его уговорам.
Дабы избежать послеотпускной депрессии, постарайтесь вернуться из отпуска за два-три дня до выхода на работу. За эти несколько дней очень важно вновь приучить себя к будильнику, иначе в первое рабочее утро вы рискуете разбить его и опоздать на работу.
чтобы заставить свой мозг снова работать в нужном русле очень полезно пить тонизирующие напитки - фруктовые соки, зеленый чай. Так же не помешает и укрепление иммунитета. Тут вам поможет витамин С, употребление овощей и фруктов.
В первый рабочий день не стоит сразу зарываться в работу, это не принесет ничего хорошего. Поэтому входите в курс дела постепенно.
За время отпуска у вас накопилось много дел? Не спешите хвататься сразу за все. Отсортируйте все документы и задания по степени важности.
Не спешите перезванивать всем, кто очень желал вас видеть и слышать. Они потерпят еще пару дней, а вы за эти пару дней сможете войти в рабочий ритм.
Сделайте себе перерыв, во время которого полистайте туристические буклеты, помечтайте о том, куда отправитесь в следующий раз. Это поможет избавиться от ощущения, что все лучшее осталось позади, а впереди лишь скука и рутина.
Спустя некоторое время вы снова включитесь в рабочий процесс, работа пойдет полным ходом, и вы почувствуете, что отдых пошел вам только на пользу.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.