UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Це важливо знати кожному
  5. Как сэкономить при открытии бизнеса

Как сэкономить при открытии бизнеса

27.12.2010 467

Но есть и обратная сторона медали: на множестве вещей, необходимых для начала своего дела, можно сэкономить. Конечно, экономия – это не вопрос престижа, но если ваша задача – выжить, то подойдут любые методы.

Как сэкономить на офисе и оргтехнике

Если вы открываете не PR-агентство или имидж-студию, презентабельность помещения, в котором вы будете работать, не играет столь большой роли. Снимите офис подешевле или обойдитесь без него совсем (многие виды деятельности позволяют встречаться с клиентами в их офисе).

Офисная техника – тоже значительная статья расходов. На первых порах можно использовать компьютеры, принтеры, ноутбуки б/у – техника, которой пользовались недолго, стоит значительно дешевле новой, а работать будет так же.

Как сэкономить на связи

Необязательно тратить на связь и телефонные разговоры много денег. Можно использовать skype, особенно, если придется вести международные переговоры. При нынешней стоимости интернета, это практически бесплатно. Кроме того, используйте интернет-мессенджеры, электронную почту.

Это далеко не все возможности сэкономить на открытии своего бизнеса. Используйте ресурсы рационально, не путайте производственную необходимость и желание быть «не хуже других».

Читайте також

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 листопад, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 вересень, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».


Часто шукають

↑ Вгору