Но есть и обратная сторона медали: на множестве вещей, необходимых для начала своего дела, можно сэкономить. Конечно, экономия – это не вопрос престижа, но если ваша задача – выжить, то подойдут любые методы.
Как сэкономить на офисе и оргтехнике
Если вы открываете не PR-агентство или имидж-студию, презентабельность помещения, в котором вы будете работать, не играет столь большой роли. Снимите офис подешевле или обойдитесь без него совсем (многие виды деятельности позволяют встречаться с клиентами в их офисе).
Офисная техника – тоже значительная статья расходов. На первых порах можно использовать компьютеры, принтеры, ноутбуки б/у – техника, которой пользовались недолго, стоит значительно дешевле новой, а работать будет так же.
Как сэкономить на связи
Необязательно тратить на связь и телефонные разговоры много денег. Можно использовать skype, особенно, если придется вести международные переговоры. При нынешней стоимости интернета, это практически бесплатно. Кроме того, используйте интернет-мессенджеры, электронную почту.
Это далеко не все возможности сэкономить на открытии своего бизнеса. Используйте ресурсы рационально, не путайте производственную необходимость и желание быть «не хуже других».
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».