Многие менеджеры побаиваются каких-либо изменений в форме работы – особенно, если это касается разрешения сотрудникам работать удаленно. Начальники в большинстве своем стремятся видеть подчиненных ежедневно в офисе – ведь так их легче контролировать.
Так как же заставить работодателя сказать вам «да» в ответ на просьбу о переведении на удаленный график работы? Главное, понять три основных страха менеджера, не готового идти на уступки, и - развеять их.
Первый страх менеджера: «Не придется ли мне все делать самому?»
Предоставьте начальнику подробный план вашей работы на дому. Укажите, по каким дням вы хотите работать удаленно, как именно вы будете выполнять задания, какую пользу компании принесет удаленный график работы (меньше стресса, сэкономленное на дорогу время и т.д.).
Не заостряйте внимание на том, ПОЧЕМУ вы хотите работать удаленно («Я хочу проводить больше времени с детьми» и т.д.) – главное, укажите, КАК вы будете справляться с работой вне офиса.
Второй страх менеджера: «Что, если сотрудник останется вне контроля?»
Докажите начальнику, что с вами всегда будет легко связаться. Невозможность разыскать сотрудника в нужный момент – одно из главных опасений менеджера, отпускающего подчиненного работать домой.
Третий страх менеджера: «Если я скажу «да», сотрудник уйдет на «удаленку» навсегда»
Будьте открыты к диалогу – дайте начальнику понять, что вы готовы пересматривать график работы каждые полгода, если так нужно компании.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.