UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Роботодавцю
  4. Корпоративна культура
  5. Как улучшить отношения между коллегами на работе? (блиц-опрос)

Как улучшить отношения между коллегами на работе? (блиц-опрос)

30.05.2007 562
Как улучшить отношения между коллегами на работе? (блиц-опрос)

Как улучшить отношения между коллегами на работе? (блиц-опрос)

30.05.2007     562
Руслан Муратов, руководитель отдела кадров ННЦ «Институт метрологии»: Для того чтобы в компании существовали и поддерживались нормальные коллегиальные отношения между работниками, должна быть проведена огромная предварительная работа. И здесь главная роль принадлежит организатору производства или руководителю корпорации. Я считаю, что от его личных и профессиональных качеств зависит очень многое. Важно все – уровень образования руководителя, культура, умение общаться, убеждать людей, организовывать работу. Ведь не секрет, что любой человек ценит уважение, внимание, индивидуальный подход. Вместе с тем, нужна разумная требовательность и строгость. Если коллектив будет создан, то можно считать, что основной фундамент заложен. Виктория Введенская, руководитель службы кадрового менеджмента корпорации «Фактор»: Прежде всего, в компании нельзя допускать развития конфликтных ситуаций. Для этого следует понять причину возникновения недоразумений и устранить ее. Это что касается напряженных моментов, которые случаются в любом коллективе. В случае, когда отношения в коллективе ровные, работодатель всегда заинтересован в том, чтобы сохранить их и улучшить. Для этого к каждому сотруднику проявляется внимание, учитываются его способности и интересы, руководитель старается распределить работу так, чтобы сотрудники могли реализовать свои лучшие качества, полностью раскрыть свои возможности. Все это улучшает микроклимат в коллективе. Также способствует благоприятному развитию коллегиальных отношений совместное обучение и отдых. Издание "Работа+Карьера"

Читайте також

  • Безперебійна робота під час блекаутів: як адаптуватися компаніям та працівникам28 листопад, 2024

    Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 листопад, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.


Часто шукають

↑ Вгору