Также целесообразно нанимать временных сотрудников на краткосрочные проекты. В данном случае компании заинтересованы в переводчиках, дизайнерах, аудиторах.
Если говорить о долгосрочных проектах, то тут закрывают более высокооплачиваемые позиции. Речь идет о менеджерах по развитию, разработке и внедрению, HR-менеджерах, финансистах и аналитиках.
Поскольку после успешной реализации проектов перед такими сотрудниками новые задачи не ставятся, имеет смысл заключать с ними договора оказания услуг на тот или иной проект или через компании, которые специализируются на услугах выведения персонала за штат, ведь увольнение персонала в связи с сокращением - слишком дорогостоящая процедура. При этом отмечу, что привлечение топ-менеджмента на временной основе вряд ли увенчается успехом: результаты работы на ключевых стратегических позициях ощутимы только по прошествии достаточно продолжительного времени. Кроме того, топы стоят дорого, и новым работодателям приходится не только принимать их в штат, но и разрабатывать индивидуальные компенсационные программы.
Между тем, в нашей стране временное трудоустройство с каждым годом пользуется все большим спросом у заказчиков в связи с бурной активностью коммерческих организаций и ростом экономики в целом. Также растет количество специалистов, работающих удаленно или по свободному графику. Фрилансеры составляют основную конкуренцию по вакансиям временной занятости, поскольку у них есть возможность работать сразу над несколькими проектами разных работодателей.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.