Обучение проходит эффективно в том случае, если интересы каждой стороны учтены максимально, но от того, насколько удовлетворены сотрудники на разных уровнях в компании, зависит и эффективность обучения, и восприятие компании как инвестирующей в развитие персонала, и удовлетворенность персонала в целом.
Как показали исследования компании Axes Management, основные факторы, влияющие на удовлетворенность проводимым обучением, следующие:
· Справедливость критериев отбора сотрудников на обучение
· Возможность влиять на содержание обучения
· Качество программ
· Количество программ (возможность выбрать наиболее подходящую программу)
· Интенсивность (частота) обучения
Качество и количество программ напрямую зависит от бюджета на развитие, профессионализма HR-менеджеров и в основном специфично для каждой компании, и здесь сложно выделить четкие тенденции.
А вот интенсивность обучения может сыграть довольно злую шутку. Казалось бы, если сотрудник имеет возможность обучаться – он воспринимает обучение как важную составляющую своей работы в компании. Но бывает и наоборот.
В ходе оценки удовлетворенности обучением и развитием в компании была подсчитана корреляция между интенсивностью (частотой) проводимого обучения и оценкой важности обучения для разных категорий сотрудников.
www.hrm.ru
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.