З його допомогою ми можемо чітко поставити мету і успішно її досягати. Не дивно, що за кілька років, що минули з моменту появи коучингу на наших теренах, цей метод встиг завоювати безліч прихильників і викликати чимало гарячих суперечок. Разом з jobs.ua розглянемо для чого він потрібен і хто може цим займатися.
В житті бувають моменти, коли ми шукаємо людину, здатну допомогти впоратися з важкою ситуацією, визначити мету і підказати вірний спосіб її досягнення. Як правило, ми розраховуємо на підтримку близьких і друзів, але сьогодні в нашому розпорядженні навички і досвід професійних коучів. Вони допомагають людям облаштовувати життя, вирішити конфлікти в родині чи на роботі, досягти професійного успіху – інакше кажучи, жити повним життям.
Інтерес до коучингу в Україні зростає: цей вид послуг пропонують тренінгові та консалтингові компанії, психологічні центри майже у всіх великих містах.
Сучасне покоління живе в умовах постійних змін. Створюються нові технології, прискорюється темп життя, світ змінюється, пристосуватися до нього непросто. Наші бабусі й дідусі багато працювали, не розмірковуючи про життя, мами й тати отримували освіту і працювали на одному місці по 30-40 років. Нове покоління інше.
Стало нормою кожні 3-5 років змінювати місце роботи й пробувати себе в різних професіях. Чому? Завдання, які ставилися перед попередніми поколіннями, відрізняються від тих, які стоять перед теперішнім. Завдання нашого покоління – самореалізація і адаптація, ми вдосконалюємо себе, пристосовуючись до постійних змін, стикаємося з тим, що чогось не вміємо, тому вчимося новому.
Тим, хто перебуває в пошуку сенсу, потрібні провідники, які зможуть найкоротшою дорогою провести до необхідного знання. Це роблять коучі, тому спеціальність стає все більш затребуваною й актуальною.
Вивчення одних лише основ тої чи іншої сфери діяльності, з метою досягти високих результатів, недостатньо й неможливо. Здавалося б, все просто: бери та роби. Однак, попри величезну кількість теоретичного матеріалу, більшість не досягають бажаного результату. Причина може бути не лише в конкретних знаннях чи кваліфікації викладача. Він не може почати діяти по-новому через певний психологічний блок. Тому кожен тренер або вчитель повинен вдосконалювати не тільки професійні навички, а й психологічну складову роботи з людьми.
Якщо вести клієнта по шляху до навичок, паралельно знімаючи його внутрішні блоки й бар'єри, робота стане ефективніше, цінність як фахівця зросте, а значить, підніметься вартість послуг. Основні напрямки коученгу: лайф-коучинг; коучинг успіху; мотиваційний і кар'єрний; бізнес-коучинг; коучинг відносин. І це не повний перелік.
Всім, хто працює з людьми. Це HR-фахівці, психологи, тренери, представники бьюті- і велнес-індустрії, продавці, маркетологи. Наприклад, якщо у вас є диплом психолога, але немає досвіду роботи, це спосіб увійти в професію. Можливість збагатити психологічні знання ефективними техніками. Це дозволить почати практичну діяльність і визначити нішу роботи. Або, якщо продаєте послуги, додайте до них коучинговий супровід. Воно буде оплачуватися комплексно і складатися з відеозаписів, додаткових робочих матеріалів і безпосередньо сесій.
Знайти своїх перших та й подальших клієнтів можна в соцмережах і в офлайн-просторі.
Досліджуючи біографії заможних людей, мимоволі впадає в око важлива деталь. Такі люди ще змалку вчилися заробляти гроші. Пропонуємо разом з Jobs.ua поговорити про основи фінансової грамотності, які варто передати власним дітям як цінну й життєво необхідну навичку.
Сьогодні, 7 березня, стартувала національна кампанія Дай собі шанс. Це чудовий спосіб проявити себе в бізнесі, фрилансі чи кар’єрі. На вас, дорогі жінки, чекають різноманітні активності, серед яких виділимо безкоштовні освітні курси, подкаст і відеоманіфест для мотивації і підняття духу.
Без дисципліни великих вершин не досягнути. Для сходження на багатотисячники, якщо висловлюватися альпіністськими метафорами, без належної підготовки не впоратися. То як її розвивати, ту дисципліну? З’ясовуємо разом із Jobs.ua, як розвинути в собі цю важливу навичку.
Вистачить однієї нещирої, фальшивої людини в діловому оточенні, щоб якоїсь миті все рухнуло, наче доміно. Як у відомій приказці, коли ложка дьогтю псує бочку меду. Пропонуємо з’ясувати, яких людей краще уникати, щоб максимально убезпечити бізнес від нещирих представників homo sapiens.
Як «приручати» мозок з користю для себе? В цій статті розповідаємо про ті способи розвитку креативності, про які мало хто говорить насправді, бо не надає цьому значення. А даремно.