З чого починається впевненість у собі? Психологи вважають, що людина вірить у власні сили, якщо чує схвалення зі сторони. Але невже потрібно тільки хвалити, щоб отримати потрібний результат? Адже трапляються ситуації, коли необхідно вказати на помилки, виправити проблемні місця. Як знайти баланс між критикою і похвалою? Спробуємо знайти цю тонку грань.
Дізнаємося основні рекомендації, які допоможуть висловлювати свою думку таким чином, щоб мотивувати співробітника на нові досягнення. Похвала розвиває впевненість, але тільки її недостатньо. Керівнику необхідно ретельно міркувати над кожним словом, а також дотримуватися наступних принципів:
Важливо! При вираженні свого захоплення не порівнюйте співробітника з іншими. По-перше, це створює нездорову конкуренцію, а по-друге, це розглядається як спроба маніпулювання. Однак приємні слова можна сказати в присутності колег. Це може мати мотивуючий ефект для оточуючих.
Ще однією навичкою, необхідною для керівника, є вміння висловлювати неприємні речі. Необхідно навчитися критикувати таким чином, щоб не принизити особистість. «Ви ледачий», «Я не можу на вас розраховувати», «Ви розчарували мене», «Ви безнадійні» — це приклади слів, які ранять і викликають негативну реакцію. Ситуацію можна посилити, якщо висловлювати подібні фрази публічно у присутності колег. Дослідження показують, що у подібних ганебних випадках людину перестають поважати оточуючи.
Як же краще зробити? Необхідно змінити звинувачувальну критику на більш конструктивну. По-перше, все потрібно висловлювати віч-на-віч. По-друге, необхідно закінчувати критику конкретним керівництвом до дії. Наприклад: «мені не подобаються ваші запізнення, їх варто припинити». Не завадить також поцікавитися думкою співробітника на рахунок проблеми, яка викликала незадоволення. Наприклад: «як можна виправити план, щоб наступного разу вписатися в бюджет?».
Заключним моментом будь-якої критики повинне бути позитивне напуття. Наприклад: «Я оцінив вашу роботу, але її виявилося недостатньо для необхідного результату». Не варто спеціально шукати, за що похвалити, але позитивні сторони співробітника або його роботи зазначити можна.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливою навичкою для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.