Давайте розберемося, як так сталося, що маленький магазинчик зміг перетворитися у великий бізнес, а цей молодіжний бренд давно полюбився молоді на всіх континентах.
Коли зустрічається кілька видатних особистостей, в результаті завжди виходить щось грандіозне. Так сталося в цій історії, але для доленосної зустрічі знадобилися роки. Ці роки брати Ван Дорени не втратили даремно. Вони встигли здобути багатий досвід під час роботи в солідній фірмі з виробництва взуття, і їхній досвід згодом став цінним капіталом, який вони привнесли в новостворену компанію. Пол і Джеймс – засновники молодіжного бренду Vans, який поповнив четвірку лідерів з випуску молодіжних кедів (після Randy’s, Keds та Converse).
У взуттєвому бізнесі Пол пройшов шлях від самих низів: в 14 років він почав працювати прибиральником у взуттєвій фірмі Randy’s, а через 20 років став віце-президентом компанії. Компанія, у якій він працював, теж не пасла задніх, і на початку шістдесятих займала третю позицію в списку найбільших взуттєвих компаній США.
Можливо, Пол і Джеймс так і працювали б на фірму Randy’s, якби не одна ситуація. Компанія володіла збитковою фабрикою, і братам Ван Доренам доручили важливу справу: вдихнути в неї життя.
Як гадаєте, їм це вдалося? Так! За вісім місяців їхня фабрика випередила по всіх показниках основне підприємство Randy’s. Ці місяці стали поворотним пунктом в житті братів: вони вирішили заснувати власну компанію.
Пол і Джеймс були спостережливими людьми. Вони зауважили, що основна доля виручки потрапляє в кишені продавців взуття, але не виробників. Тоді було прийняте рішення: не тільки виробляти взуття, а й безпосередньо реалізовувати його покупцям.
Крім братів Ван Доренів, до заснування компанії причетні ще двоє людей. Це друг сім’ї Гордон Лі та підприємливий інвестор Серж Д’Елія. Доленосна зустріч відбулася, і люди, які володіють різними талантами (Пол-бізнесмен, Джеймс-інженер, Гордон – спец по тонкощах виробництва) об’єдналися, щоб спільними зусиллями реалізувати власні мрії.
Давайте розберемося, які сміливі рішення допомогли маленькій сімейній компанії підкорити вершини світового бізнесу. Кеди, які змінюють свій колір, співпраця із зірками скейтбордингу і навіть своя власна команда в цьому виді спорту – не всі інноваційні рішення Vans.
Якщо ви ходили в кедах влітку, ви знаєте, про що мова. Неякісна підошва швидко стирається від постійного контакту з розпеченим асфальтом, тому дешевими кедами довго не покористуєшся. Потрібна міцна підошва, яка б справлялася з викликами розпеченого літнім сонцем міста.
Пол і Джеймс чудово розуміли подібні нюанси. Тому вони одразу поставили собі за ціль, щоб їхні кеди відрізнялися зносостійкістю, були міцнішими ніж взуття конкурентів. Сказано – зроблено. Серж Д’Елія взяв на себе питання поставок надміцної парусини з Японії, а Джеймс виготовив уже легендарну «вафельну» підошву з вулканізованої резини, товсту і надійну. От що значить – в команді є інженер, людина з технічним складом розуму!
Щоб зробити взуття ще міцнішим, Vans замінила звичайні нитки на нейлон. Відсутність реклами компенсували якість пошиття і захоплені відгуки молоді, які передавалися з уст в уста.
До філософії Пола Ван Дорена варто прислухатися не лише бізнесменам. Так що він такого робив, чого не робили його конкуренти?
Його компанія жваво відгукувалася на запити публіки. Наприклад, якщо у вас одна нога трохи більша за іншу, це не проблема: Vans зроблять взуття саме для вас. Або якщо по міркам суспільства вас можна вважати молодим маргіналом чи бунтарем, не хвилюйтеся – без добрих кедів від Vans ви не залишитеся.
Брати Ван Дорени завжди йшли назустріч людям, тому з моменту заснування вони виробляли взуття не лише за своїми зразками, а й із врахуванням думки клієнтів. Оце справжній фідбек, справжня взаємодія зі своїми клієнтами! Пізніше це стане однією з відмінних рис компанії: пошиття фірмового взуття для шкільних і спортивних команд.
Vans радо продавали взуття скейтбордистам, які в ті часи асоціювалися з хуліганами і вандалами. Цей момент можна було б віднести до попереднього пункту, але він надто вражає і захоплює, щоб не написати про нього бодай кілька рядків.
Поки «пристойні» компанії ігнорували запити підлітків-бунтарів, щоб не псувати свій імідж, Vans не боялися зіпсувати свій. Скейтбордистам полюбилися довговічні і якісні кеди цієї компанії, а Vans натомість полюбили скейтбордистів. Так зародилася багатолітня співпраця з любителями покататися на дошці, що також дуже посприяла зростанню компанії.
Стів Ван Дорен (син Пола) зауважив, що підлітки малюють на своїх кедах візерунки в чорно-білу клітинку. Так побачила світ знаменита «шахова» модель кедів, яка підкорила серця молодих людей. Цьому також посприяла прекрасна рекламна кампанія… в кіно.
Знамениті «шахові» сліпони Vans
Кіностудія Universal замовила кілька кедів Vans для молодіжної кінострічки, у якій головну роль зіграв Шон Пенн. Кінострічка стала хітом, Шон Пенн – кінозіркою, а молодь всієї країни розкупила мільйон пар «шахових» кедів, які миготіли в кадрі на ногах головного героя. І від цього виграли усі – і кіностудія за касовий фільм, і Шон Пенн, і виробники культових кедів.
Досвід братів Ван Доренів свідчить: треба прислухатися до себе і не боятися експериментувати. Не помиляється тільки той, хто нічого не робить.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.