Віддалена робота давно перестала бути чимось незвичним. А відтак постає питання, як працювати на дистанційці так, щоб не шкодити своєму фізичному та ментальному здоров’ю. В цій статті пропонуємо разом із Jobs.ua з’ясувати, як мінімізувати шкоду від віддаленої роботи.
Це твердження справедливе навіть для невеликих міст, а що вже казати про міста-мільйонники. Але з цим вільним часом з’являється інша проблема – вміння правильно ним розпорядитися. Безумовно, цієї зими доводиться більше пристосовуватися до графіків відключень світла, ніж до певного усталеного розпорядку дня. Але поряд з тим ви завжди можете зробити наступне – скласти список справ, які ви виконуєте, коли світло є і коли воно відсутнє. Цей список справ даватиме певну опору вашому ментальному здоров’ю, бо розуміння того, що у вас безліч справ щодня, все-таки переключатимуть думки з положення «чим зайнятися зараз / що робити далі» в положення «сьогодні я маю зробити стільки-то завдань».
Віддалена робота має одну беззаперечну перевагу – в ранкових «добираннях» на роботу вам не зіпсують настрій випадкові люди, які можуть зустрітися на вулиці, в метро чи громадському транспорті. А ранкові ритуали на зразок першої філіжанки кави, зарядки чи освіжаючого душу і взагалі здатні підняти настрій, навіть коли ви недостатньо виспались. Ви самі вирішуєте, як розпочати новий день, і просте усвідомлення цього факту здатне суттєво вплинути на ваш настрій.
Чудово, якщо маєте змогу подрімати пів годинки в другій половині дня. Такий відпочинок дуже добре відображається на здоров’ї, додає сил тоді, коли потрібно попрацювати допізна. Намагайтеся планувати свій робочий день таким чином, щоб обідня перерва витрачалася не лише на прийом їжі, а й на невеликий перепочинок.
Кожен з нас бодай раз у житті мріяв про те, щоб у добі було не 24 години, а на декілька годин більше. Але якщо дбати щодня про самодисципліну та самоорганізованість, потреба в таких мріях відпаде сама собою. Ми здатні встигати все і навіть більше, навіть в умовах тривалих відключень світла. Проявити кмітливість, знайти час і місце, щоб попрацювати – це до снаги кожному. Пам’ятаємо про це і робимо так, щоб наше тіло і розум були зайняті конкретними справами. Вміння не піддаватися прокрастинації – це велике мистецтво, а також чудовий засіб проти стресу, тривожності та невисипання.
Віддалена робота – це можливість працювати будь-де. Ви подорожуєте в інше місто і працюєте там; ви працюєте в дорозі, якщо вам цього хочеться – хіба це не чудово? Використовуйте такі можливості, якщо працюєте дистанційно. Змінюйте робочі локації бодай раз в тиждень, особливо якщо живете у великому місті. Відвідуйте нові кав’ярні чи коворкінги, заводьте нові знайомства під час робочих «вилазок» в місто. Хтозна, які можливості принесе вам нове знайомство, чи не так?
Друзі, сьогодні пропонуємо цікаву тему на розгляд про нетипову поведінку багатьох співробітників в компаніях, яка вносить труднощі в порозуміння при комунікації - пасивна агресія.
Отримання привабливого оферу супроводжується ентузіазмом і бажанням чимшвидше приступити до нових робочих обов’язків. Але як зробити перехід на нову роботу успішнішим? У цій статті поділимося корисними порадами, як вдало перейти на нову роботу.
В статті пропонуємо дізнатися, як бути з відпусткою у воєнний час?
Більшість користувачів LinkedIn лінуються докладно заповнювати свої профілі. А на практиці маємо, що сторінки професіоналів у LinkedIn мало що говорять про свого власника. Якщо приділити заповненню профілю трохи часу, він працюватиме на вас і принесе результат у майбутньому.
Працювати з дому чи кав’ярні – це прекрасно, але офіс компанії теж має низку переваг. Пропонуємо з’ясувати, що не так з роботою на хоум-офісі.