UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Робота в Інтернет
  5. Мінуси віддаленої роботи

Мінуси віддаленої роботи

21.08.2019 2032
Мінуси віддаленої роботи

Мінуси віддаленої роботи

21.08.2019     2032

Динамічний розвиток інформаційних технологій, різних сфер ринку підвищує актуальність віддаленої роботи, де найбільш важливий результат, а не фізична присутність людини в офісі. Формат відкриває хорошу перспективу збільшити свій дохід без відриву від основного виду діяльності, в декретній відпустці. Його популярність пояснюється розвитком надійних посередників (бірж, спеціалізованих ресурсів) між замовниками послуг і фрілансерами, затребуваністю серед компаній різного масштабу, які отримують можливість оптимізувати роботу деяких відділів, знизити об’єм витрат. Віддалена робота не потребує вкладень, дозволяє створити гнучкий графік, відкриває практично безмежні можливості для саморозвитку, професійної реалізації при будь-яких життєвих обставинах. Проте важливо враховувати і недоліки роботи вдома, адже це дозволить підібрати оптимальний варіант діяльності і створити комфортні умови праці.

Переваги і недоліки формату

Більшість тих, хто не знає про практичні сторони дистанційної роботи, вважають, що вона ідеальна і дозволяє заробляти легкі гроші. Способи організації праці, здачі готового матеріалу дійсно дуже зручні – інформаційні технології дозволяють зробити це в будь-який час доби без обмежень по об’єму. Виконавець може самостійно спланувати графік і навантаження в залежності від домовленостей, особистих потреб. Це дозволяє реалізувати себе, знайти джерело доходу в ситуації, коли інші варіанти недоступні, наприклад, під час декретної, лікарняної відпустки, пошуку офіційної роботи. Крім того, не потрібно витрачати кошти на дорогу, притримуватись дрес-коду.

Проте робота у віддаленому режимі має певні недоліки:

  • необхідність чіткої самоорганізації і дисципліни;
  • дефіцит живого спілкування;
  • недостатня перспектива кар’єрного зростання;
  • складність формування особистого робочого простору;
  • відсутність офіційного працевлаштування (в більшості випадків);
  • непостійність роботи, відсутність 100% гарантії оплати.

Щоб знайти найбільш вигідний варіант для співпраці, варто вибирати компанії з позитивною репутацією, об’єктивно оцінювати масштабність проектів і готовність працювати онлайн.

фриланс

Робота в дистанційному режимі: ключові аспекти успіху

Інформатизація і глобалізація стрімко охопили всі сфери життя людей, кардинально змінили курс розвитку багатьох країн. Із зростанням конкуренції, дефіциту реальних місць віддалена робота на дому стає все більш популярною, особливо серед студентів і молодих спеціалістів. Проте такий формат цікавить і багатьох професіоналів, які відводять фріланс-проектам все більше часу, шукаючи оптимальний, найбільш вигідний варіант реалізації трудового потенціалу.

Щоб досягнути успіху, важливо навчитись правильно організовувати робочий час, розподіляти навантаження. В цьому допоможуть:

  • принципи тайм-менеджменту;
  • грамотне планування;
  • ведення щоденника обов’язкових справ з точним часом виконання.

Дистанційна робота актуальна для багатьох сфер, в першу чергу – рекламної діяльності, мережевого маркетингу, публіцистики, перекладів з іноземних мов. Щоб знизити фактори ризику варто:

  • вибрати оптимальний формат співробітництва;
  • створити якісне портфоліо;
  • підтримувати певну кількість робіт, які потребують негайної реалізації, щоб створити стабільне робоче навантаження;
  • укладати офіційну угоду про співпрацю;
  • віддавати перевагу довгостроковим контрактам (при достатньому досвіді).

При наявності дітей, низькій здатності концентрувати увагу створити сприятливу робочу атмосферу допоможуть спеціальні коворкінг-центри (вільні офіси, що дозволяють працювати дистанційно, в підготовленому просторі, але в робочій атмосфері).

фріланс робота

Читайте також

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 вересень, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».

  • Піднімайся і йди30 серпень, 2024

    Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?


Часто шукають

↑ Вгору