Портал з працевлаштування Jobs.ua нагадує, що здаватися не потрібно за жодних обставин. Ми говоримо зараз про робочі ситуації. Одним з яскравих прикладів може слугувати випадок з американцем, якого взяли на роботу в Google… з 39 спроби. Розказуємо, як так сталося і які уроки можна видобути усім нам з цієї ситуації.
Якщо довго прагнути до своєї цілі – врешті-решт вона буде досягнута. Тайлер Коен, мешканець Сан-Франциско, мріяв працювати у всесвітньовідомій компанії. Йому постійно відмовляли, він вперто надсилав своє резюме, і нарешті компанія «здалася» – з 39-ї спроби його взяли на роботу. Скріншоти переписки спілкування з представниками компанії та відмовами Тайлер Коен опублікував у соцмережі, тому правдивість цієї історії не викликає сумнівів. Як іронічно зазначив цей чоловік про себе, «Існує тонка грань між наполегливістю і чистим божевіллям. Я все ще намагаюся збагнути, де саме пролягає ця лінія, до якої я так близько наблизився».
Користувачі соцмереж привітали наполегливого чоловіка з успіхом. Але якщо зазирнути в коментарі під оригінальним дописом, один із коментаторів зазначив, що переплюнув його досягнення. Він зазначив, що в нього було більше 120-ти відмов від компанії Amazon, перш ніж його взяли на роботу. Правда це чи користувач трохи прикрашає свій коментар – невідомо. Але навіть майже сорок спроб здійснити, щоб отримати омріяне – це вже значний результат. От скажіть чесно – після якої спроби ви здавали, опускали руки, зупиняючись на пів дорозі до мети?
Це дуже цікава думка, насправді. Ось цей образний вислів – «ляж і лежи в напрямку цілі, якщо не можеш рухатися до неї, швидко чи повільно» – може допомогти вам не випустити з фокусу уваги важливу роботу, навіть якщо ви в певні дні не маєте сил. У всіх нас бувають такі дні, коли до професійного вигорання – рукою подати, і не хочеться нічого. Не має сил навіть на улюблені заняття, то про яку там далеку і складну ціль говорити?
Але в такі дні важливо усвідомити, що треба дати собі відпочити. Але навіть в дні відпочинку не втрачайте надовго з фокусу уваги вашу основну ціль. Це не означає, що під час відпочинку, релаксу чи просто «lazy days» потрібно втомлювати свій розум виснажливими циклічними думками. Ні, цього не потрібно робити. Але й водночас забувати про те, що ви кілька днів відпочиваєте, а далі знову продовжите рух до цілі – про це забувати теж не треба.
Курйозний випадок трапився в жовтні 2021-го року. В англійському Брістолі підлеглий написав власнику будівельної компанії, що змушений пропустити робочий день. Як причину він вказав.. відсутність чистих шкарпеток. Власник компанії, звісно, був сам не свій від злості. Але працівника, що цікаво, не звільнив. Лише відписав: «Побачимося завтра». Мабуть, наступного дня для робітника був не надто приємний день на роботі, але давайте будемо відвертими – якщо працюєш на роботі, на яку не хочеш ходити, чи варто себе мучити?
Як вважаєте?
Насправді це серйозна проблема багатьох людей, тобто вміння працювати з власною агресією. З’ясуємо разом з Jobs.ua, як правильно працювати з агресією і знайти їй краще застосування, аніж ображати одне одного в соцмережах.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?