UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Роботодавцю
  4. Все про підбір персоналу
  5. "Ніколи та нізащо": кого, не візмуть на роботу

"Ніколи та нізащо": кого, не візмуть на роботу

30.07.2019 494Автор: Олександр Мавлідінов
"Ніколи та нізащо": кого, не візмуть на роботу

"Ніколи та нізащо": кого, не візмуть на роботу

30.07.2019     494Автор: 

На думку багатьох шукачів, незакриті вакансії – справжня проблема, вирішити котру, «за будь-яку ціну» намагається кожен «ейчар». Насправді, професіоналів людських ресурсів, набагато сильніше непокоїть можливість помилитися та прийняти на посаду «не ту» людину.

Дійсно, чимало професій та посад, зокрема керуючих, містять велику відповідальність та вимагають від кандидатів спроможності до її виконання та над серйозного ставлення до роботи. Тому, робітник, що має обійняти таку посаду, повинен відповідати таким вимогам, щоб не ставити під загрозу ані процес загальної роботи підприємства, ані роботу та здоров’я колег та підлеглих.

Саме для виявлення «слабких ланок» кадровики вдаються до «усіх тяжких», створюючи для кандидатів співбесіди, що більш нагадують тести на виживання.

Серед кандидатів зустрічаються окремі психотипи осіб, які завдяки особистим рисам, просто не здатні ефективно виконувати роботу на певних посадах, не зважаючи на існування досвіду чи отриманих спеціалізованих навичок.

Та, навіть, якщо не брати до уваги такі «суворі» вакансії, існує ще декілька типів шукачів, приймати на роботу яких, не ризикне жоден рекрутер.

По-перше, це ті шукачі, які намагаються справити гарне враження через власну готовність, буквально, на все, щоб отримати роботу. Занадто енергійні, упевнені у своїх не аби яких силах та талантах, такі кандидати погодяться на обіймання двох посад за «півтори зарплатні», над нормований робочий день та інші, іноді навіть, дивні варіанти працевлаштування. При цьому, такі працівники вважаються «групою ризику», тому що, (навіть коли кажуть правду про свої «надможливості») схильні до швидкого вигоряння.

Скоріше за все, відмова чека й на тих кандидатів, хто презентує себе у якості експертів побудови бізнес процесів, з порогу пропонуючи масштабні стратегії розвитку компанії-роботодавця. Складно не погодитися з таким рішенням, коли зустрічаєш людину, яка впевнена у тому, що здатна реально змінити на краще бізнес компанії, про діяльність якої вона знає, у кращому випадку, з відкритих загальних джерел. Справжній профі, навіть маючи реальний план просування, над яким він працював довго та ретельно, не буде поспішати дивувати оточуючих своїм «ноу хау», а спочатку прозондує ґрунт, розбираючись у ситуації на місці.

«Свої хлопці», що вміють «постояти за себе», не заглядають «за словом у кишені» та відверто позиціонують себе, як заробітчан та хизуються тим, що принципово не збираються ставати частиною жодної команди, скоріше за все, також будуть відправлені продовжувати пошуки роботи. Навіть, якщо, такі персонажі дійсно розуміються на своїй праці.

Кандидати, що «вимкнули» будь-які емоції, хоча б тільки під час інтерв’ю та нагадують роботів (вбивць) з сюжету голлівудських трилерів, більш лякають та залишають негативне враження. Тому, більшість рекрутерів, не вагаючись відкидають їхні кандидатури.

Шукачі, що вирішили сумістити приємне та корисне, прийшовши на співбесіду у супроводі родичів чи друзів, одразу отримують штамп «невпевнених» осіб та будуть забраковані, навіть, якщо, «підтримка» просто чекала на кандидата, бо має подальші спільні з ним справи.

Ну, й звичайно, на двері покажуть тим, хто буде спійманий на брехні або надає приводи сумніватися у тому, що він розповідає.

Jobs.ua наголошує на тому, що співбесіда – серйозний процес, який має навіть, такі вимушені ситуацією стереотипи оцінки людини. Тому, намагаючись працевлаштуватися, враховуйте й ці аспекти, щоб час, який ви витратили на розмову з рекрутером не виявився згаяним завдяки банальній необачності у словах та поведінці.

Читайте також

  • Зник інтерес до роботи? Ось поради, як підвищити мотивацію21 лютий, 2025

    Не кожну роботу можна виконувати механічно й рутинно, не піклуючись про мотивацію, натхнення й інші високі матерії. Як діяти в ситуації, коли дійсно зник інтерес до роботи? З’ясовуємо, як підвищити мотивацію, щоб ваша професійна діяльність отримала «друге дихання».

  • Гроші, гени, здоров’я: вміння заробляти передається в спадок?19 лютий, 2025

    Недавнє комплексне дослідження, яке здійснила низка університетів з усього світу, виявила цікаву річ: зв’язок між генами людини, її здоров’ям і вмінням заробляти гроші. Розбираємося разом із Jobs.ua, в чому полягає суть дослідження, і яке значення воно має для кожного з нас.

  • Що запитати в кандидата, щоб отримати його «так»?17 лютий, 2025

    Знайти ідеального працівника на важливу посаду не так уже й складно. А от переконати його пристати на вашу пропозицію — ще той квест. В цій статті вчимося ставити правильні, коректні питання кандидату, щоб він погодився на вашу пропозицію.

  • Чому ми полишаємо вивчення англійської на пів дорозі?14 лютий, 2025

    Ох уже ця англійська! Куди не глянь, в сучасному світі без неї не обійтися. І поки друзі та колеги вільно — чи майже вільно — знають цю прекрасну мову, ви ніяк не зберетеся її вивчити. Знайомо? Якщо так, Jobs.ua пропонує розглянути найпоширеніші проблеми, чому ми кидаємо вчити англійську на пів дорозі.

  • Ключові тренди на робочому місці, які формуватимуть 2025 рік12 лютий, 2025

    Світовий ринок праці намагається встигати за новітніми трендами, хоча в наш час все змінюється з блискавичною швидкістю. Та все ж спробуємо окреслити ключові тренди 2025-го року, які впливатимуть на робочі місця в усіх куточках світу.


↑ Вгору