На думку таких авторитетних знавців психології людини, як гуру Карл Юнг, кожен з нас має, більш-менш збалансований відсоток інтроверсії та екстраверсії – здатності людини відшукувати потрібну для її життя енергію та мотиваційні життєві стимули, або у своєму внутрішньому світі, або черпаючи необхідне з довколишнього середовища.
Як би там не було, але від загальної кількості психологічних людських характеристик, інтроверти, до речі, займають 30% серед цивілізованих мешканців планети. Таких людей немало й вони не відрізняються від оточуючих ані розумом, ані здібностями. Навпаки, більшість з відомих вчених та винахідників світу, на повірку виявлялися, як раз інтровертами.
Якщо, ви інтроверт й маєте проблеми із працею у новому чи надто великому для вас колективі, можливо вам знадобляться рекомендації, надані нижче. Не завадить причитати текст й тим, хто працює чи постійно спілкується з людьми, здатними до інтроверсії. Це допоможе краще розуміти таких особистостей та робити максимум того, що буде полегшувати взаємодію з ними.
Незважаючи на те, що більшість суспільства здатна «навішувати» ярлики на тих, хто не схожий на них самих, інтроверту ніколи не слід намагатися змінювати свою особистість та поводитися «як більшість».
По-перше, такі спроби, як правило, прямий шлях до глибоких внутрішніх конфліктів людини та впадання до стану депресій. Здатність до інтроверсії не можна змінити або впорядкувати. Крім того, інтроверти мають декілька рис характеру, які притаманні їх типу та можуть стати справжніми «над можливостями», вигідно виділяючи таку особу серед інших «збалансованих» психотипів її колег.
Так, інтровертам характерні наступні особливі риси характеру та поведінки:
Більшість роботодавців розуміють все це й залюбки працевлаштовують людей із проявами інтроверсії у поведінці. Тож, й самими інтровертам слід розуміти свої переваги та, жодного разу, не проявляти слабкість, перед фактом своєї «несхожості» з домінуючою більшістю.
Якщо ж, людина-інтроверт вже мала незручності з подібними контактами та бажає щось зробити сама, для налагодження відношень з колегами їй досить притримуватися простих таких простих правил.
Насамперед, слід зробити попередження про те, що ви маєте певні відмінності від психотипів, що розповсюджені в будь-якому колективі. Робити це краще після вдалої співбесіди, зауваживши те, що ви «до речі інтроверт». Після такого відвертого звернення, інтроверту буде легше пояснити це й колегам та облаштувати своє робоче місце так, як це потрібно таким особам.
Пояснивши свої особливі відмінності характеру, інтроверт може спокійно просити спілкуватися з ним за допомогою електронного листування чи соціальних мереж. Відомо, що таке ненав’язливе ставлення до такої людини, не буде заважати їй працювати, як наприклад, постійні звернення особисто або привселюдні намагання розпитати інтроверта про хід його роботи або ще щось подібне.
Також, інтроверту важливо зручно обладнати своє робоче місце. Що мається на увазі під «зручно» - буде вирішувати кожен такий робітник самостійно, але навушники та наявність альтернативних віддалених каналів для спілкування з оточуючими – як правило, необхідність для кожного інтроверта, що обумовлює максимальну його працездатність.
Насправді це серйозна проблема багатьох людей, тобто вміння працювати з власною агресією. З’ясуємо разом з Jobs.ua, як правильно працювати з агресією і знайти їй краще застосування, аніж ображати одне одного в соцмережах.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?