Відомо, що коли бажаєш отримати реального ворога, треба порадити жінці в що їй треба вдягатися. Притому, люди, що вигадували правила ділової поведінки, не обійшли увагою й це, заборонене питання, придумавши дресс-код для жінок.
Загалом у світі, за основу такого спеціального одягу, було взято класичний англійський костюм для прекрасної статі, який мав жакет та пряму спідницю, довжина якою мала сягати рівня «нижче колін».
Після цього, було безліч змін жіночого дресс-коду, які вводили, як окремі країни, так й певні, наприклад, державні, установи різних країн світу. Але, справжній «класичний» жіночій діловий костюм, більш –менш, но таки залишається у межах, про які згадано вище.
Сучасний світ сягнув далеко вперед, відкриваючи нові можливості для людини та становлячись, все більш вільним у питаннях дотримання дресс-коду. Креативні японці, взагалі відмінили щось таке, після того, як з’ясували фінансові витрати на роботу кондиціонерів, що гамселили у самому високому режимі, охолоджуючи численні офіси, битком набиті людьми у парких ділових костюмах. Від того, у більшість японських офісів співробітники мають приходити у тому, в чому їм зручно та не жарко, аби не вмикати кондиціонери на ту саму «жахливу» та недешеву потужність.
Але, більшість європейського ділового світу залишається прихильниками існування дресс-коду. А значить, для того, щоб бути сприйнятим згідно вимогам зовнішнього вигляду, треба пам’ятати, який одяг у цьому допоможе.
Елементи жіночого дресс-коду, не зважаючи на певні свободи, мають дотримуватися декількох загальних правил.
Жакет із некороткою спідницею, жакет із брюками, костюм-трійка у жіночому виконанні або закрита ділова сукня – такі основні види жіночого ділового вбрання, найбільш розповсюдженні у світі. Під костюм із жакетом, прийнято надягати прості «строгі» блузи або гольфи, однотонних темних кольорів.
Жакет, при цьому, має сягати середини стегон, бути трохи звуженим у талії та не мати великих вилог. Жіночі брюки допустимі, якщо вони прямі та довгі, без варіантів низьких посадок у талії.
Щодо спідниці – то це або прямі, нижче колін крої, або варіанти типу «тюльпан» чи «олівець». До речі, довжина «за коліна» вважається ідеальною бо досить чемна та атка, що може допомогти приховати певні нюанси фігури жінки.
Так, не зважаючи на спроможність власниці одягу «змінювати та оновляти» гардероб кожен день, діловий костюм має бути й зручним, й стійким до зношення. Діловий світ надто суворий до своїх адептів, й ніхто не знає, коли вас спіткає неочікуване та термінове відрядження: але у будь якому випадку, ділова леді має виглядати завжди на всі 100%.
Якщо коротко, то класика ділового жіночого костюму передбачає наявність не більше трьох кольорів в одному ансамблі та двох видів малюнків тканини.
При цьому, блузу, яку ви вдягаєте разом з костюмом, треба міняти кожного дня, не повторюючи її колір та покрой.
Взуття, що взуте під діловий костюм, допускається суто «закрите». Зачіска та макіяж повинні не виглядати неординарними та мають «доповнювати» обраний стиль одягу.
Чого НЕ передбачає діловий костюм жінки
Як вже казали раніше: сучасний світ має безліч спрощувань щодо жіночих дресс-кодів у різних країнах. Але, деякі вимоги, а точніше заборони залишаються загальними та викликають негативне ставлення до жінок, які нехтують ними.
Так, сучасний жіночій дресс-код, забороняє носити:
До заборон, слід також додати занадто яскравий макіяж, розпущене волосся, якщо воно має певну довжину, великі або коштовні прикраси та аксесуари, користування різкими парфумами або такими, що містять, так звані «феромони» чи схожі додатки.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.