Офісний синдром становить проблему не лише для офісних працівників. Багато людей працює віддалено, тому в офісі чи вдома, але доводиться подовгу засиджуватися за комп’ютером. Це може призвести до певних проблем із здоров’ям, і в цій статті разом із Jobs.ua поговоримо про те, що таке офісний синдром і які профілактичні заходи мінімізують ризик його появи.
Під офісним синдромом маються на увазі симптоми або комплекс симптомів, які виникають від тривалого перебування в одному й тому ж положенні. Звичайно ж, під час роботи за комп’ютером і в офісі, через що й з’явилася відповідна назва. Крім неправильного положення тіла, причинами офісного синдрому можуть бути й погане освітлення, і незручні стілець або стіл.
Які прояви офісного синдрому можуть бути? Це:
Можна значно мінімізувати ризик появи всіх неприємних симптомів, зазначених вище. Ось що потрібно робити для цього:
Як бачимо, поради геть нескладні. Дотримуватися їх може кожен, хто працює віддалено. Але це, напевно, й найскладніший момент для всіх офісних та дистанційних працівників – дотримуватися цих порад щодня.
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.