UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. На роботі
  5. Офісний синдром на дистанційці: як він проявляється і як йому запобігти?

Офісний синдром на дистанційці: як він проявляється і як йому запобігти?

16.01.2023 387
Офісний синдром на дистанційці: як він проявляється і як йому запобігти?

Офісний синдром на дистанційці: як він проявляється і як йому запобігти?

16.01.2023     387

Офісний синдром становить проблему не лише для офісних працівників. Багато людей працює віддалено, тому в офісі чи вдома, але доводиться подовгу засиджуватися за комп’ютером. Це може призвести до певних проблем із здоров’ям, і в цій статті разом із Jobs.ua поговоримо про те, що таке офісний синдром і які профілактичні заходи мінімізують ризик його появи.

Офісний синдром: визначення і прояви

Під офісним синдромом маються на увазі симптоми або комплекс симптомів, які виникають від тривалого перебування в одному й тому ж положенні. Звичайно ж, під час роботи за комп’ютером і в офісі, через що й з’явилася відповідна назва. Крім неправильного положення тіла, причинами офісного синдрому можуть бути й погане освітлення, і незручні стілець або стіл.

Які прояви офісного синдрому можуть бути? Це:

  • Неприємні відчуття в руці на кшталт оніміння чи поколювання в руці та зап’ясті – так може проявлятися синдром зап’ястного каналу;
  • Біль, скутість або заціпеніння у великому пальці, коли намагаєтесь його зігнути чи випрямити – тригерний палець;
  • Запалення сухожилля, від якого страждає лікоть, зап’ясток, пальці та інші кістки і суглоби нашого тіла – це тендиніт;
  • Больові чи дискомфортні відчуття в спині – це так званий постуральний біль у спині;
  • Розлади травлення, дискомфорт у верхній частині живота, що супроводжується нудотою або здуттям живота – це диспепсія;
  • І, нарешті, біль в коліні чи навколо колінної чашечки – це пателофеморальний синдром.

Як запобігти появі офісного синдрому?

Можна значно мінімізувати ризик появи всіх неприємних симптомів, зазначених вище. Ось що потрібно робити для цього:

  • Змінювати робоче положення впродовж дня. Чудовою ідеєю буде придбання офісного столу, за яким можна працювати стоячи. Є й такі столи, які дозволяють регулювати висоту: попрацювали сидячи, потім змінили положення і попрацювали стоячи. Краще не придумаєш для домашнього офісу;
  • Звичайно ж, фізичні вправи. І навіть якщо не маєте сил для виконання вправ, приділяйте бодай увагу розтяжці та пішим прогулянкам на свіжому повітрі;
  • Правильне положення за робочим столом. Так, ще раз і ще раз нагадуємо про це, наскільки це важливо – сидіти рівно і не сутулитись, і при цьому ноги ставити рівно на підлогу;
  • Монітор чи ноутбук розташовуйте приблизно на відстані витягнутої руки. Для ноутбука можна використати регульовану підставку. Або навіть придбати такий столик, як на титульній світлині. Симпатичний, як вважаєте?
  • Звичайно, якщо дуже любите працювати на ліжку чи дивані – попрацюйте годинку й там, чому б і ні? Але не забувайте переміщатися за стіл, і про освітлення теж не забувайте. Найкраще місце – біля вікна, звісно. Природне світло допоможе бути продуктивнішим, а також сприятиме здоровому сну.

Як бачимо, поради геть нескладні. Дотримуватися їх може кожен, хто працює віддалено. Але це, напевно, й найскладніший момент для всіх офісних та дистанційних працівників – дотримуватися цих порад щодня.

Читайте також

  • Вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!23 грудень, 2024

    Дорогі партнери, колеги, друзі!

    Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!


  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua23 грудень, 2024

    Шановні клієнти!
    Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.

  • Тривожні сигнали: 5 рис, які мають насторожити рекрутера17 грудень, 2024

    Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.

  • Токсичні колеги: 7 життєвих уроків, які працюють на вас11 грудень, 2024

    Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.

  • Робота над помилками (у спілкуванні) 8 грудень, 2024

    Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.


↑ Вгору