UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. На роботі
  5. Офісний синдром на дистанційці: як він проявляється і як йому запобігти?

Офісний синдром на дистанційці: як він проявляється і як йому запобігти?

16.01.2023 374
Офісний синдром на дистанційці: як він проявляється і як йому запобігти?

Офісний синдром на дистанційці: як він проявляється і як йому запобігти?

16.01.2023     374

Офісний синдром становить проблему не лише для офісних працівників. Багато людей працює віддалено, тому в офісі чи вдома, але доводиться подовгу засиджуватися за комп’ютером. Це може призвести до певних проблем із здоров’ям, і в цій статті разом із Jobs.ua поговоримо про те, що таке офісний синдром і які профілактичні заходи мінімізують ризик його появи.

Офісний синдром: визначення і прояви

Під офісним синдромом маються на увазі симптоми або комплекс симптомів, які виникають від тривалого перебування в одному й тому ж положенні. Звичайно ж, під час роботи за комп’ютером і в офісі, через що й з’явилася відповідна назва. Крім неправильного положення тіла, причинами офісного синдрому можуть бути й погане освітлення, і незручні стілець або стіл.

Які прояви офісного синдрому можуть бути? Це:

  • Неприємні відчуття в руці на кшталт оніміння чи поколювання в руці та зап’ясті – так може проявлятися синдром зап’ястного каналу;
  • Біль, скутість або заціпеніння у великому пальці, коли намагаєтесь його зігнути чи випрямити – тригерний палець;
  • Запалення сухожилля, від якого страждає лікоть, зап’ясток, пальці та інші кістки і суглоби нашого тіла – це тендиніт;
  • Больові чи дискомфортні відчуття в спині – це так званий постуральний біль у спині;
  • Розлади травлення, дискомфорт у верхній частині живота, що супроводжується нудотою або здуттям живота – це диспепсія;
  • І, нарешті, біль в коліні чи навколо колінної чашечки – це пателофеморальний синдром.

Як запобігти появі офісного синдрому?

Можна значно мінімізувати ризик появи всіх неприємних симптомів, зазначених вище. Ось що потрібно робити для цього:

  • Змінювати робоче положення впродовж дня. Чудовою ідеєю буде придбання офісного столу, за яким можна працювати стоячи. Є й такі столи, які дозволяють регулювати висоту: попрацювали сидячи, потім змінили положення і попрацювали стоячи. Краще не придумаєш для домашнього офісу;
  • Звичайно ж, фізичні вправи. І навіть якщо не маєте сил для виконання вправ, приділяйте бодай увагу розтяжці та пішим прогулянкам на свіжому повітрі;
  • Правильне положення за робочим столом. Так, ще раз і ще раз нагадуємо про це, наскільки це важливо – сидіти рівно і не сутулитись, і при цьому ноги ставити рівно на підлогу;
  • Монітор чи ноутбук розташовуйте приблизно на відстані витягнутої руки. Для ноутбука можна використати регульовану підставку. Або навіть придбати такий столик, як на титульній світлині. Симпатичний, як вважаєте?
  • Звичайно, якщо дуже любите працювати на ліжку чи дивані – попрацюйте годинку й там, чому б і ні? Але не забувайте переміщатися за стіл, і про освітлення теж не забувайте. Найкраще місце – біля вікна, звісно. Природне світло допоможе бути продуктивнішим, а також сприятиме здоровому сну.

Як бачимо, поради геть нескладні. Дотримуватися їх може кожен, хто працює віддалено. Але це, напевно, й найскладніший момент для всіх офісних та дистанційних працівників – дотримуватися цих порад щодня.

Читайте також

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 листопад, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 вересень, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».


Часто шукають

↑ Вгору