Последние исследования международной компании Regus показывают, что 91% украинцев трудоспособного возраста ищут работу с гибким графиком.
Еще 46% наших соотечественников могут даже сменить работу, если окажется, что «гибкие варианты» рабочего графика, здесь не используются. И, это мнение каждого второго опрошенного.
Специалисты компании утверждают, что такая тенденция в Украине только растет, а меняющийся с помощью высоких технологий мир, создает самую благоприятную почву для возникновения подобного тренда.
Работа по гибкому графику, предусматривающая определенную «вольность» в постоянных посещениях офиса, становится все более популярной в стране, опережая даже классическую «удаленку».
Как выяснил Jobs.ua, чистый фриланс не всегда устраивает работодателей из-за сложностей в постоянном контроле работников, а, вот «гибкий график», является более приемлемой альтернативой удовлетворяющий, как наемную сторону, так и сторону предоставляющую работу.
Насправді це серйозна проблема багатьох людей, тобто вміння працювати з власною агресією. З’ясуємо разом з Jobs.ua, як правильно працювати з агресією і знайти їй краще застосування, аніж ображати одне одного в соцмережах.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?