Концепцію «третього місця» придумав і обґрунтував американський соціолог Рей Ольденбург, який досліджував соціологію міст (зокрема, як живуть і взаємодіють між собою люди у мегаполісах). За таким принципом можна організувати креативний офіс, який не підпорядковується загальним правилам організації робочого середовища. Подробиці – у матеріалі від Jobs.ua.
За Реєм Ольденбургом, перше місце – це наша оселя, куди ми приходимо після роботи відпочивати і набиратися сил. Друге місце – наше робоче місце, за яким люди проводять чи не найбільше часу в житті. Ну а третє місце – це таке місце, яке притягує людей своєю атмосферою, яке сприяє їхній творчій взаємодії. Таким місцем може виступати місцева кав’ярня, у якій люблять збиратися художники і музиканти, таким місцем може стати будинок митця, який гостинно запрошує до себе цікавих людей. Таким місцем можна назвати навіть гараж, куди після роботи приходять чоловіки, щоб погомоніти про свої справи і відпочити від домашніх клопотів.
І якщо такі місця зустрічі людей виникають спонтанно, то чому б не організувати креативний офіс за концепцією «третього місця»? Тим паче, навіть робота на дистанційці не стане завадою відвідування такого офісу. Навпаки, люди, які працюють весь час вдома, радо збиратимуться в такому місці, адже одна з ключових особливостей організації такого офісу полягає в тому, що співробітники приходять сюди добровільно, вони не змушені робити це «бо робочий графік» чи «начальство заставляє». В такій невимушеній обстановці чудово обмінюватись ідеями, спілкуватися, підтримувати один одного і надихати. Власне, задовольнити потребу у спілкуванні – чи не найважливіша ціль такого офісу.
Приходите, коли захочете і перебуваєте теж скільки забажаєте. Що цікаво, з першого погляду й не скажеш, що це офіс: щодня – різна кількість працівників, хтось іде, а хтось приходить. І враження таке, ніби друзі зібралися попити пива і посмажити шашликів, а не щоб поспілкуватися у вільній обстановці, і в тому числі – по робочим питанням.
В офісі з подібною організацією ваш статус і керівний ранг не мають значення, ви спілкуєтеся з усіма на рівних. «Рівний для всіх» також означає, що в такий офіс можуть заходити й колишні працівники, і теперішні працівники з партнерами чи клієнтами. Чи просто друзями. І навіть жителі місцевих будинків чи працівники сусідніх офісів можуть до вас завітати – будь-хто, ось у цьому особливість! А на вихідних – особливо вечорами – можна влаштовувати посиденьки за переглядом фільму, чи влаштувати коктейльну вечірку. Коротше, що тільки дозволяє вам ваша фантазія. Хіба ж це так складно і затратно – влаштувати коктейльну вечірку?
Важливо створити таку атмосферу, щоб працівникам, які працюють віддалено, хотілось приходити сюди ще раз і ще раз. Проявіть креатив, організовуючи робочий простір за концепцією «третього місця». Вінтажні речі, особливі елементи декору, сяючі гірлянди, якщо мова про вечірні тусовки – все може стати у нагоді, якщо ви захочете створити творче робоче середовище, куди ваші працівники будуть приходити, щоб задовольнити потребу у спілкуванні, обмінятися думками та порадами.
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.