UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Роботодавцю
  4. Методи управління персоналом
  5. Організація креативного офісу за концепцією «третього місця»

Організація креативного офісу за концепцією «третього місця»

3.09.2021 425
Організація креативного офісу за концепцією «третього місця»

Організація креативного офісу за концепцією «третього місця»

3.09.2021     425

Концепцію «третього місця» придумав і обґрунтував американський соціолог Рей Ольденбург, який досліджував соціологію міст (зокрема, як живуть і взаємодіють між собою люди у мегаполісах). За таким принципом можна організувати креативний офіс, який не підпорядковується загальним правилам організації робочого середовища. Подробиці – у матеріалі від Jobs.ua.

Перше, друге і третє місце – що соціолог мав на увазі?

За Реєм Ольденбургом, перше місце – це наша оселя, куди ми приходимо після роботи відпочивати і набиратися сил. Друге місце – наше робоче місце, за яким люди проводять чи не найбільше часу в житті. Ну а третє місце – це таке місце, яке притягує людей своєю атмосферою, яке сприяє їхній творчій взаємодії. Таким місцем може виступати місцева кав’ярня, у якій люблять збиратися художники і музиканти, таким місцем може стати будинок митця, який гостинно запрошує до себе цікавих людей. Таким місцем можна назвати навіть гараж, куди після роботи приходять чоловіки, щоб погомоніти про свої справи і відпочити від домашніх клопотів.

І якщо такі місця зустрічі людей виникають спонтанно, то чому б не організувати креативний офіс за концепцією «третього місця»? Тим паче, навіть робота на дистанційці не стане завадою відвідування такого офісу. Навпаки, люди, які працюють весь час вдома, радо збиратимуться в такому місці, адже одна з ключових особливостей організації такого офісу полягає в тому, що співробітники приходять сюди добровільно, вони не змушені робити це «бо робочий графік» чи «начальство заставляє». В такій невимушеній обстановці чудово обмінюватись ідеями, спілкуватися, підтримувати один одного і надихати. Власне, задовольнити потребу у спілкуванні – чи не найважливіша ціль такого офісу.

Яким характеристикам повинен відповідати офіс за концепцією «третього місця»?

Насамперед – це нейтральний простір.

Приходите, коли захочете і перебуваєте теж скільки забажаєте. Що цікаво, з першого погляду й не скажеш, що це офіс: щодня – різна кількість працівників, хтось іде, а хтось приходить. І враження таке, ніби друзі зібралися попити пива і посмажити шашликів, а не щоб поспілкуватися у вільній обстановці, і в тому числі – по робочим питанням.

Не тільки нейтральний простір, а й рівний для всіх без винятку.

В офісі з подібною організацією ваш статус і керівний ранг не мають значення, ви спілкуєтеся з усіма на рівних. «Рівний для всіх» також означає, що в такий офіс можуть заходити й колишні працівники, і теперішні працівники з партнерами чи клієнтами. Чи просто друзями. І навіть жителі місцевих будинків чи працівники сусідніх офісів можуть до вас завітати – будь-хто, ось у цьому особливість! А на вихідних – особливо вечорами – можна влаштовувати посиденьки за переглядом фільму, чи влаштувати коктейльну вечірку. Коротше, що тільки дозволяє вам ваша фантазія. Хіба ж це так складно і затратно – влаштувати коктейльну вечірку?

Атмосфера затишку.

Важливо створити таку атмосферу, щоб працівникам, які працюють віддалено, хотілось приходити сюди ще раз і ще раз. Проявіть креатив, організовуючи робочий простір за концепцією «третього місця». Вінтажні речі, особливі елементи декору, сяючі гірлянди, якщо мова про вечірні тусовки – все може стати у нагоді, якщо ви захочете створити творче робоче середовище, куди ваші працівники будуть приходити, щоб задовольнити потребу у спілкуванні, обмінятися думками та порадами.

Читайте також

  • Як стати дата-аналітиком і чим він займається22 грудень, 2023

    Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.

  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua22 грудень, 2023

    Jobs.ua хоче привітати вас з наступаючим Новим 2024 роком і порадувати новорічними святковими знижками!

  • Як спорт сприяє кар'єрі21 грудень, 2023

    Спостереження доводять, що спортивні люди витривалі та цілеспрямовані, саме тому вони віддадуть перевагу при прийомі на роботу співробітникам, які мають в інтересах спорт. А психологи стверджують, що заняття спортом не лише сприяють фізичному здоров’ю, а й поліпшенню душевного та психологічного стану. Пропонуємо і вам ознайомитись із цими очевидними фактами в цій статті на Jobs.ua і віддати перевагу фізичним вправам.

  • Як правильно написати лист-пояснення19 грудень, 2023

    Скласти лист-пояснення про власну відсутність на робочому місці чи порушення певних робочих режимів не так уже і складно. Обов’язково скористайтесь зазначеними в цій статті порадами.


↑ Вгору