Будь-яка робота накладає на людину відповідальність і безліч завдань. Форс-мажори, аврали зустрічаються практично скрізь. Але якщо нерви вже на межі, кожен день стає рутиною, а вечір п’ятниці – справжнім святом, то є сенс замислитися над тим, чи варто міняти роботу. Може взагалі й не треба шукати нове місце? Пропонуємо вам 6 ознак, які допоможуть визначити, коли потрібно міняти роботу.
У перший місяць, півроку чи рік ви радісно вранці бігли в офіс, на шляху складаючи приблизний план на день? У голові постійно виникали нові ідеї, і ви щоденно відчували у себе натхнення й жагу до праці? А що ж зараз? В процесі зборів вранці в голові постійно з’являється думка: «Ну ось, ще один робочий день». Обов’язки виконуються тільки тому, що треба або начальник сказав. Ініціативи, ідеї – все це кудись зникло. Відсутність інтересу до роботи може бути ознакою тимчасового «вигорання», втоми або повної нудьги. Якщо в першому й другому випадках ще можна щось зробити, то в третьому варто серйозно замислитися: «Мабуть, я хочу змінити роботу або навіть сферу діяльності».
Поганий той солдат, що не мріє надіти генеральські погони. Ви старанно працюєте, здаєте всю документацію або проекти у визначені термін. Але ... Начальство, крім байдужого «молодець, так і треба працювати», ніяк не реагує. Ніяких перспектив кар’єрного росту в найближчому майбутньому немає. І в подальшому – теж. При цьому завдання виконуються вже автоматично і приносять все менше задоволення та взагалі – будь-яких емоцій, крім нудьги. У наявності ознаки того, що ви «переросли» свою посаду. Якщо ймовірність кар’єрного зростання навіть не маячить на горизонті, чому б не досягти бажаного в іншому місці?
Керівництво доручає вам все нові й нові завдання, на виконання яких йде левова частка робочого часу. При цьому вас ніхто не звільняє від тієї роботи, яку ви виконуєте зазвичай. Ще одна досить поширена ситуація: коло обов’язків поступово розширюється, вас «завантажують» завданнями, які у сфері компетенції колег із сусіднього відділу. Все б нічого, вам вони подобаються, але матеріальної нагороди немає, просування по кар’єрних сходах ніхто не обіцяє. То навіщо це потрібно?
Поганий той начальник, який не хвалить і не мотивує своїх співробітників. Деякі навіть вважають, що похвалою можна тільки розбещити підлеглих. Це в корені невірно. Людина, яка блискуче впоралася із завданням, чекає на оцінку або хоча б на кілька добрих слів від керівництва. А то й зовсім вам кажуть: «Навіщо робити все так добре, якщо з нас буде тепер вищий попит? Трималися в «середнячках» і ніяких претензій не було». Якщо ви почули такі слова, – біжіть звідси.
Раніше застуда «відвідувала» вас пару раз на рік у міжсезоння, а зараз на роботі завжди під рукою якісь краплі або таблетки від головного болю? Хоча ще недавно про їхнє існування ви знали тільки з реклами по ТБ. Варто серйозно задуматися не тільки про стан свого здоров’я. А чи підходить вам ця робота і чи не є вона причиною всіх цих недуг?
Затримуєтесь в офісі допізна – так, що навіть собаку не можете собі дозволити завести? Або діти вже давно забули, що таке спільні вечірні прогулянки або вечеря? Тут явний «перекіс» у бік роботи. Згодом ваші родичі і друзі забудуть, як ви виглядаєте. Чи це не привід подумати про нове місце?
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.