Різки зміни, які час від часу відбуваються з членами вашої команди – перший важливий індикатор того, що щось відбувається у стосунках між підлеглим та роботодавцем. Лише досвідченому керівникові вдається помітити ці зміни та правильно відреагувати на них. Уявіть собі, приділивши більше уваги вашим робітникам та їх емоційному стану, ви зможете помічати найменші зміни в їх поведінці, наприклад, коли вони надумають звільнятися.
Через те, що багато робітників втікають з одного робочого місця на інше чи просто міняють місце роботи будучи ще на старому, вони намагаються всіма зусиллями приховати від роботодавця цей факт. Для цього вони скривають активний статус свого резюме, використовують обід, щоб відвідати співбесіди та багато іншого. Психологи стверджують, що зміни в поведінці співробітника, який готується до втечі з поточного місця роботи помітити дуже просто. Придивіться уважно до колективу, можливо ви вже зараз помітите в когось певні ознаки.
Перша ознака зміни в поведінці співробітника, що готується на втечу з місця роботи – зміна графіку роботи та постійні відпрошування у справах. Це відбувається через те, що співробітник починає відвідувати велику кількість співбесід, які назначають на різний час та шукає балансу між постійною роботою і потребою виконувати тестові завдання чи зустрічатися з представниками інших компаній.
Зверніть увагу й на зовнішній вигляд вашого робітника. Якщо ви помітили, що він почав одягатися більш акуратно, офіційно, елегантно, то є така підозра, що він ходить на співбесіди і зустрічі з роботодавцями. Але може трапитись і навпаки, робітник ще менше слідкує за собою. А це буде означати, що він втрачає цікавість до роботи і йому все одно.
До зовнішніх ознак також можна віднести і втрату енергійності, активності та інтересу до корпоративної культури. Все, що йому було цікаво до цього різко міняється та набридає.
Іноді в поведінці такого співробітника можна помітити розв’язність та хамство, яке до цього за ним помітно не було. Він веде себе досить зухвало перед іншим колективом та керівництвом – це остання стадія байдужості, яка скоріш за все означає, що робітник вже знайшов більш гідне місце роботи і знаходиться у стадії кінцевого вирішення своєї професійної долі.
Ці ознаки вам допоможуть відчути певні настрої та перебачити поведінку багатьох робітників в компанії.
Насправді це серйозна проблема багатьох людей, тобто вміння працювати з власною агресією. З’ясуємо разом з Jobs.ua, як правильно працювати з агресією і знайти їй краще застосування, аніж ображати одне одного в соцмережах.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?