UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. На роботі
  5. Перший робочий день

Перший робочий день

30.06.2006 437
Перший робочий день

Перший робочий день

30.06.2006     437
Багато роботодавців неправильно підходить до першого дня роботи нового робітника, до організації його робочого місця, представлення колективові. Усі ми знаємо, що значить встати не з тієї ноги. Та ще гірше — не з тієї ноги почати перебування на новій роботі. Організуйте перший день нового співробітника правильно, тоді він швидше підключиться до роботи і стане частиною колективу. Не чекали... Не допускайте, щоб співробітник півгодини чекав в приймальні, поки секретар нарешті не визначиться, куди ж його направити. Переконайтесь, що компетентні особи сповіщені про прихід нового співробітника і знають, до кого чи в який відділ його слід направити. Якщо у вашій компанії існує пропускна система, залишіть у охоронця тимчасовий пропуск на нового співробітника. Людина повинна почувати себе рівноправним членом компанії з першого ж моменту. Керівник у відпустці Неправильно призначати вихід нового співробітника на той час, коли його безпосередній керівник відсутній — перебуває у відпустці чи відрядженні. Не слід допускати, щоб людина почувала себе покинутою. До того ж, нікому буде ввести новачка у курс справи. У результаті перші тижні на новій роботі виявляться неефективними, і коли керівник вийде на роботу, доведеться все починати з початку. Робоче місце Ви повинні заздалегідь продумати, де буде постійне робоче місце співробітника. Найбільша помилка — згадати про це в останню секунду, коли людина вже прийшла, і починати нервову метушню, внаслідок якої новачок тимчасово саджається на чуже місце — приміром, на місце співробітника, що перебуває на лікарняному. Це все рівно що сказати: "Ласкаво просимо до нашої компанії, тільки постарайтесь не підхопити вірус". В офісного працівника з першого ж дня повинен бути особистий стіл і особистий комп'ютер. Переконайтесь, що робоче місце чисте, а в тумбочках не залишилося речей співробітників, що працювали тут раніше. Що може бути гірше, ніж почати роботу з прибирання невідомо за ким! Попросіть системного адміністратора заздалегідь настроїти комп'ютер під нового користувача, створити поштову скриньку — це не лише буде приємно новому співробітнику, але й дасть йому можливість моментально приступити до роботи. Пограйте в “сніговий ком” У перший робочий день проведіть людину по офісу і представте якомога більшому числу співробітників, даючи короткі роз’яснення щодо функцій відділів та задач окремих працівників. Звичайно, з першого разу новачок не запам'ятає всіх і кожного, зате інші запам'ятають його і не відмовлять у допомозі, коли у ній виникне потреба. До речі, відразу призначте куратора, щоб новий співробітник знав, до кого можна підійти у будь-яку хвилину із будь-яким питанням. Дуже важливо, хто саме буде опікуватись співробітником на самому початку. Не доручайте це людині, у якої забагато роботи або “горить” терміновий проект. Людина, що у даний момент не в кращій формі, роздратована, невмотивована, або й взагалі збирається залишити компанію, також не підійде для цієї ролі. Ліпш за все покласти обов'язки куратора на людину відповідальну, обізнану, позитивно налаштовану, з певним досвідом у цьому питанні. Скоротіть перший день Бувають ситуації, коли працівник не може приступити до роботи, поки не будуть оформлені і підписані всі документи, пов'язані з працевлаштуванням. Якщо все, що новий співробітник може зробити в перший день, це зайти в бухгалтерію та відділ кадрів для оформлення документів, скоротіть цей день (краще повідомите працівника заздалегідь). Терміново, терміново... Аврал — часте явище у будь-якій компанії, але це не привід затикати діри новим співробітником. Не варто саджати людину за термінову рутинну роботу не його профілю лише через те, що ви не укладаєтеся в термін. Не відкладайте введення в посаду до кращих часів (які невідомо коли наступлять). З першого дня співробітник повинен почати виконувати завдання, що відповідають посаді, на яку він прийшов. Обід: чудовий привід увійти до колективу Природньо, новий співробітник навряд чи встигне за півдня досить близько познайомитися з колегами. Не варто допускати, щоб людина залишалася неприкаяною, у той час як інші розіб'ються по звичних групках і відправляться на обід. Розкажіть, де і як у вас прийнято обідати. Підключіть до розмови інших працівників відділу та попросіть їх взяти нового колегу з собою. Лавина тренінгів Введення в посаду — процес вкрай важливий, а тому повинен бути чітко продуманий. Проте не варто перетворювати його в нескінченний потік тренінгів, презентацій та пояснень. Необхідно передбачити в розкладі новачка вільний час, щоб підсумувати отриману інформацію та при необхідності проконсультуватись у куратора. Краще розтягти введення в посаду на кілька днів, аніж намагатися зробити все одним махом. Від першого дня залежить підсумковий результат Від того, наскільки успішним для співробітника буде його перший день, буде залежати ефективність упровадження новачка в діяльність компанії загалом — і, в остаточному підсумку, його успіх або неуспіх. Будь-яку зроблену на цьому етапі помилку буде складно виправити. Тому постарайтесь зробити так, щоб наприкінці першого трудового дня людина поверталась щасливою од того, що працює саме у вашій компанії. Єлизавета К. Левіна та Лесли Уітт

Читайте також

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 листопад, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 вересень, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».


Часто шукають

↑ Вгору