UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. На роботі
  5. Перший робочий день

Перший робочий день

30.06.2006 447
Перший робочий день

Перший робочий день

30.06.2006     447
Багато роботодавців неправильно підходить до першого дня роботи нового робітника, до організації його робочого місця, представлення колективові. Усі ми знаємо, що значить встати не з тієї ноги. Та ще гірше — не з тієї ноги почати перебування на новій роботі. Організуйте перший день нового співробітника правильно, тоді він швидше підключиться до роботи і стане частиною колективу. Не чекали... Не допускайте, щоб співробітник півгодини чекав в приймальні, поки секретар нарешті не визначиться, куди ж його направити. Переконайтесь, що компетентні особи сповіщені про прихід нового співробітника і знають, до кого чи в який відділ його слід направити. Якщо у вашій компанії існує пропускна система, залишіть у охоронця тимчасовий пропуск на нового співробітника. Людина повинна почувати себе рівноправним членом компанії з першого ж моменту. Керівник у відпустці Неправильно призначати вихід нового співробітника на той час, коли його безпосередній керівник відсутній — перебуває у відпустці чи відрядженні. Не слід допускати, щоб людина почувала себе покинутою. До того ж, нікому буде ввести новачка у курс справи. У результаті перші тижні на новій роботі виявляться неефективними, і коли керівник вийде на роботу, доведеться все починати з початку. Робоче місце Ви повинні заздалегідь продумати, де буде постійне робоче місце співробітника. Найбільша помилка — згадати про це в останню секунду, коли людина вже прийшла, і починати нервову метушню, внаслідок якої новачок тимчасово саджається на чуже місце — приміром, на місце співробітника, що перебуває на лікарняному. Це все рівно що сказати: "Ласкаво просимо до нашої компанії, тільки постарайтесь не підхопити вірус". В офісного працівника з першого ж дня повинен бути особистий стіл і особистий комп'ютер. Переконайтесь, що робоче місце чисте, а в тумбочках не залишилося речей співробітників, що працювали тут раніше. Що може бути гірше, ніж почати роботу з прибирання невідомо за ким! Попросіть системного адміністратора заздалегідь настроїти комп'ютер під нового користувача, створити поштову скриньку — це не лише буде приємно новому співробітнику, але й дасть йому можливість моментально приступити до роботи. Пограйте в “сніговий ком” У перший робочий день проведіть людину по офісу і представте якомога більшому числу співробітників, даючи короткі роз’яснення щодо функцій відділів та задач окремих працівників. Звичайно, з першого разу новачок не запам'ятає всіх і кожного, зате інші запам'ятають його і не відмовлять у допомозі, коли у ній виникне потреба. До речі, відразу призначте куратора, щоб новий співробітник знав, до кого можна підійти у будь-яку хвилину із будь-яким питанням. Дуже важливо, хто саме буде опікуватись співробітником на самому початку. Не доручайте це людині, у якої забагато роботи або “горить” терміновий проект. Людина, що у даний момент не в кращій формі, роздратована, невмотивована, або й взагалі збирається залишити компанію, також не підійде для цієї ролі. Ліпш за все покласти обов'язки куратора на людину відповідальну, обізнану, позитивно налаштовану, з певним досвідом у цьому питанні. Скоротіть перший день Бувають ситуації, коли працівник не може приступити до роботи, поки не будуть оформлені і підписані всі документи, пов'язані з працевлаштуванням. Якщо все, що новий співробітник може зробити в перший день, це зайти в бухгалтерію та відділ кадрів для оформлення документів, скоротіть цей день (краще повідомите працівника заздалегідь). Терміново, терміново... Аврал — часте явище у будь-якій компанії, але це не привід затикати діри новим співробітником. Не варто саджати людину за термінову рутинну роботу не його профілю лише через те, що ви не укладаєтеся в термін. Не відкладайте введення в посаду до кращих часів (які невідомо коли наступлять). З першого дня співробітник повинен почати виконувати завдання, що відповідають посаді, на яку він прийшов. Обід: чудовий привід увійти до колективу Природньо, новий співробітник навряд чи встигне за півдня досить близько познайомитися з колегами. Не варто допускати, щоб людина залишалася неприкаяною, у той час як інші розіб'ються по звичних групках і відправляться на обід. Розкажіть, де і як у вас прийнято обідати. Підключіть до розмови інших працівників відділу та попросіть їх взяти нового колегу з собою. Лавина тренінгів Введення в посаду — процес вкрай важливий, а тому повинен бути чітко продуманий. Проте не варто перетворювати його в нескінченний потік тренінгів, презентацій та пояснень. Необхідно передбачити в розкладі новачка вільний час, щоб підсумувати отриману інформацію та при необхідності проконсультуватись у куратора. Краще розтягти введення в посаду на кілька днів, аніж намагатися зробити все одним махом. Від першого дня залежить підсумковий результат Від того, наскільки успішним для співробітника буде його перший день, буде залежати ефективність упровадження новачка в діяльність компанії загалом — і, в остаточному підсумку, його успіх або неуспіх. Будь-яку зроблену на цьому етапі помилку буде складно виправити. Тому постарайтесь зробити так, щоб наприкінці першого трудового дня людина поверталась щасливою од того, що працює саме у вашій компанії. Єлизавета К. Левіна та Лесли Уітт

Читайте також

  • Гроші, гени, здоров’я: вміння заробляти передається в спадок?19 лютий, 2025

    Недавнє комплексне дослідження, яке здійснила низка університетів з усього світу, виявила цікаву річ: зв’язок між генами людини, її здоров’ям і вмінням заробляти гроші. Розбираємося разом із Jobs.ua, в чому полягає суть дослідження, і яке значення воно має для кожного з нас.

  • Що запитати в кандидата, щоб отримати його «так»?17 лютий, 2025

    Знайти ідеального працівника на важливу посаду не так уже й складно. А от переконати його пристати на вашу пропозицію — ще той квест. В цій статті вчимося ставити правильні, коректні питання кандидату, щоб він погодився на вашу пропозицію.

  • Чому ми полишаємо вивчення англійської на пів дорозі?14 лютий, 2025

    Ох уже ця англійська! Куди не глянь, в сучасному світі без неї не обійтися. І поки друзі та колеги вільно — чи майже вільно — знають цю прекрасну мову, ви ніяк не зберетеся її вивчити. Знайомо? Якщо так, Jobs.ua пропонує розглянути найпоширеніші проблеми, чому ми кидаємо вчити англійську на пів дорозі.

  • Ключові тренди на робочому місці, які формуватимуть 2025 рік12 лютий, 2025

    Світовий ринок праці намагається встигати за новітніми трендами, хоча в наш час все змінюється з блискавичною швидкістю. Та все ж спробуємо окреслити ключові тренди 2025-го року, які впливатимуть на робочі місця в усіх куточках світу.

  • Бізнес, творчість, штучний інтелект: вчимося зараз, щоб потім не відставати10 лютий, 2025

    Працюєте на творчій ниві і переживаєте за те, як ШІ змінить «баланс сил» у вашій професії? Продаєте товари чи послуги і хочете оптимізувати бізнес процеси з використанням штучного інтелекту? З’ясуємо, як «подружитися» з АІ, щоб не відстати в майбутньому від своїх конкурентів.


Часто шукають

↑ Вгору