Щоб не втрачати навички продуктивної праці навіть попри війну в країні, потрібно дбати, зокрема, про своє ментальне здоров’я. Враховуючи цю важливу обставину, портал з працевлаштування Jobs.ua підготував для вас добірку письменницьких вправ, які стануть чудовим засобом для збереження психічного здоров’я в умовах війни.
Ця письменницька вправа досить проста: візьміть нотатник і напишіть список речей, які ви цінуєте. Метою вправи є покращення ментального самопочуття, відновлення сил та цілеспрямованості.
Як її виконувати? Напишіть список як мінімум 20-30-ти речей, за які ви вдячні і які ви цінуєте у своєму житті. Виписуючи на папір речі, які ви любите, ваш фокус уваги зміститься на позитивні відчуття, людей та події, які присутні у вашому житті. Ви заново почнете відчувати їхню цінність.
Зробіть цю вправу щоденною звичкою перед сном: на додачу до чищення зубів та душу перед сном записуйте в нотатник три речі, за які ви вдячні дню, що минув.
Цю чудову вправу можете практикувати де завгодно, навіть на робочому місці. Тільки не захоплюйтесь нею, щоб ваші робочі обов’язки при цьому не постраждали. Суть її теж проста – засікаєте час (10-20 хв.), вихоплюєте з поля зору якусь річ і пишете про неї коротеньку історію. Що це може бути за річ, яка стане героєм/героїнею вашої історії? Та що завгодно, без різниці: ваш телефон чи пам’ятна статуетка з робочого столу, олівець, чашка чи вазон з квітами… коротше, за що око і думка зачепляться, про те й пишете. І навіть якщо ця історія може видаватися безглуздою і позбавленою сенсу, але вас це не повинно зупиняти: ви пишете цю міні-історію для себе, а не щоб комусь показувати. Вона призначена тільки для вас, щоб «зігріти» ваш розум захоплюючою грою власної уяви.
Поставте собі за мету публікувати один допис у соцмережах щодня. Всіляко ускладнюйте собі завдання, хоча «ускладнюйте» – це надто голосно сказано. Приміром, сьогодні пишете допис про останню прочитану книгу, завтра – про книгу, яку хочете прочитати; післязавтра – про улюблений український фільм, а ще наступного дня – про те, що вас найбільше хвилює. Словом, теми можуть і повинні бути геть різними, обираєте її тільки ви. Сенс у тому, щоб робити новий допис щодня.
Таке своєрідне ведення блогу – теж чудовий спосіб для психологічного розвантаження.
Урізноманітнюйте, ускладнюйте ці вправи як вам тільки заманеться. Наприклад, записуючи в щоденник кожного вечора короткий звіт про увесь день, придумуйте потішні назви кожному дню або тим справам, які ви займаєтеся. Зауважте, цей прийом люблять використовувати чимало письменників. Наприклад, Стівен Кінг любить у цікавий спосіб описувати різні деталі з життя своїх героїв, що робить їх значно ближчими до читачів.
Бажаємо усіх натхнення і бадьорого настрою в ці нелегкі часи. Працюйте, відпочивайте і допомагайте нашим захисникам. Все буде добре!
Друзі, сьогодні пропонуємо цікаву тему на розгляд про нетипову поведінку багатьох співробітників в компаніях, яка вносить труднощі в порозуміння при комунікації - пасивна агресія.
Отримання привабливого оферу супроводжується ентузіазмом і бажанням чимшвидше приступити до нових робочих обов’язків. Але як зробити перехід на нову роботу успішнішим? У цій статті поділимося корисними порадами, як вдало перейти на нову роботу.
В статті пропонуємо дізнатися, як бути з відпусткою у воєнний час?
Більшість користувачів LinkedIn лінуються докладно заповнювати свої профілі. А на практиці маємо, що сторінки професіоналів у LinkedIn мало що говорять про свого власника. Якщо приділити заповненню профілю трохи часу, він працюватиме на вас і принесе результат у майбутньому.
Працювати з дому чи кав’ярні – це прекрасно, але офіс компанії теж має низку переваг. Пропонуємо з’ясувати, що не так з роботою на хоум-офісі.