Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Шукачу
  4. Співбесіда без проблем
  5. Питання, що розчарують роботодавця

Питання, що розчарують роботодавця

7.01.2020 219Автор: Лолита Платошкина
Питання, що розчарують роботодавця

Питання, що розчарують роботодавця

7.01.2020     219Автор: 

Результативність співбесіди на пряму залежить від схильності обох сторін та позитивному перебігу спілкування між ними. Здобувач і сам може відчути чи з’вявився цей зв’язок між ним та роботодавцем. Зробити це можна, будучи активними, зацікавленими, а для цього задавати влучні та правильні питання на співбесіді. І ставлячи питання роботодавцю чи HR-менеджеру, треба також мати почуття такту, бо можете розчарувати його. Якщо ви за собою помітили, що у нестандартних ситуаціях ви можете ставити безглузді питання, то, можливо, для вас стане виходом й справді ні про що не питати.

Які питання не ставити роботодавцю?

Ні для кого не секрет, що питання, які ви задаєте співрозмовнику багато чого говорять саме про вас. Наприклад, що саме вас цікавить, що мотивує, чим ви живете, а також розкривають особисті ваші якості. Якщо на співбесіді ви станете питати про те, чим компанія займається, то роботодавець може сприйняти це як неповагу до нього, бо здобувач не спромігся в інтернеті відшукати компанію, та дізнатися її сферу діяльності. І це справній фейл для здобувача, який щойно розпочав співбесіду, а негативне відношення роботодавця вже з’явилось. Це досить часто дратує роботодавців. А ось питання: «Чи дуже важкі в мене обов’язки» затвердить за вами стереотип лінивого здобувача. Замініть його на інше більш конкретне питання: «Опишіть, будь ласка, мої обов’язки на посаді», і у роботодавця не виникне зайвої негативної думки про вас. Досить просто можете накликати враження роботодавця, що вам є що приховувати, якщо на співбесіди, ви задаєте наступні питання: «Чи подаєте ви запит на минулі місця роботи», «Чи перевіряєте ви соціальні мережі здобувачів», «Чи доведеться мені проходити тести чи складати тестові завдання». Навіть, якщо ви запитаєте, не всі роботодавці можуть прямо на них відповісти, бо саме вони мають цілі перевірити незаплановано ці джерела чи вашу професійність. Ставлячи певні питання, ви можете створити навколо себе враження вередливої людини: «Чого у вас так голосливо», «Як відноситесь до запізнень», «Чи можу я собі замовити чи вибрати комп’ютер, що відповідає моїм запитам», «Чи можна йти раніше до дому, якщо робота виконана» та інші.

Будьте уважними, ставлячи питання роботодавцю на співбесіді.


Читайте також

  • Пошук роботи й соцмережі22 січень, 2020

    Шукаючи роботу, ми намагаємося ретельно скласти резюме, підготуватися до співбесіди. Але інколи забуваємо ще про одне, не менш важливе... Про свої акаунти в соціальних мережах.

  • Вам відмовили? Це можливість рухатись далі!21 січень, 2020

    Кожному з нас колись відмовляли. Це буває в різних ситуаціях: у якомусь проханні до людини при отриманні необхідного документа, при прийомі на роботу, в особистих стосунках і т. п. Нам не приємні відмови, ми від них страждаємо. Особливо страждає наша самооцінка… Але відмову можна повернути з користю для себе.

  • Інтроверт. Як поводити себе у колективі20 січень, 2020

    Незважаючи на те, що більшість суспільства здатна «навішувати» ярлики на тих, хто не схожий на них самих, інтроверту ніколи не слід намагатися змінювати свою особистість та поводитися «як більшість»

  • Критерії вибору першого робочого місця19 січень, 2020

    Перше робоче місце по-різному може вплинути на майбутнє людини. Деколи це розчарування, часто – хороша платформа для подальшої побудови кар’єри. На робочому місці людина проводить третину свого життя. Коли після закінчення навчального закладу постає питання про працевлаштування, необхідно свідомо підійти до його вирішення.

  • Типові помилки, які допускають в перший робочий день19 січень, 2020

    Після вдалого пошуку роботи, коли омріяна посада у вас «у руках», не варто розслаблятися. Перші дні на новому робочому місці дуже важливі. Необхідно проявити свої професійні якості, а також влитися в колектив. Для цього треба не тільки дбати про вдале виконання прямих обов’язків, але й зрозуміти, чого не варто робити.

↑ Вгору