Друга половина осені для більшості людей – це завжди додатковий стрес, бо похмурі холодні ранки не надихають чимшвидше вставати з ліжка і приступати до буденних справ. Та ще й годинники перевели на годину назад – ще один додатковий стрес. Як тут примудрятися планувати справи без стресу? Можливо, вам допоможуть поради від Jobs.ua.
Планування – це контроль, тому розглядайте кожен список як мотивацію до дії. Зробили справу, поставили навпроти неї «плюсик» – відчули полегшення і гордість за себе. Саме так, полегшення і гордість, бо не всі розуміють важливість планування, а ще менше людей регулярно складають списки і неухильно дотримуються їхнього виконання. І все це ми назвемо гарним і надійним словом «дисципліна».
Ви ж прокидаєтеся щоранку і одразу чистите зуби, чи не так? Можливо, випиваєте перед цим склянку води натщесерце, щоб організм краще пробудився після сну. Чудово, бо ці прості щоденні дії – теж ознака дисципліни. Що б там не було за вікном, яка б не була погода чи пора року, ви з дня в день виконуєте одне й те саме. Нудьга – скаже хтось. Дисципліна – скажемо ми.
Дисциплінуйте себе у всьому – хоча б тому, що ніхто, окрім вас, цього не зробить. Бо коли ви дисципліновані в чомусь одному, легше привчати себе до інших корисних звичок, погоджуєтесь? В тому числі – до планування справ без стресу.
Паніка, тривожність, втрата мотивації – такі негативні наслідки від невиконання запланованих завдань. А завдання мають здатність накопичуватися з часом, що може викликати не лише паніку чи тривожність, а й потягнути за собою тривалу депресію. Тому давайте попередимо такий небажаний розвиток подій… і звернемо увагу на самих себе.
Коли важко ззовні – працюйте над внутрішнім. Це золоте правило життя, яке варто згадувати не лише у скрутні часи. Пригадайте давно забуту обіцянку вивчати англійську, освоїти якусь професію чи навичку, прочитати пізнавальну літературу… продовжіть список самостійно, бо тільки вам достеменно відомо, чого ви потребуєте найбільше.
Погляньте на складений список справ і поміркуйте над тим, чому вам потрібно виконати всі ці завдання. Вони викликають у вас позитивні емоції? Чудово, розплануйте їхнє виконання протягом дня – поміж справами, які не надто хочеться виконувати, – але потрібно, бо робочі обов’язки ніхто не скасовував.
Якщо складні завдання вганяють в смуток, придумайте особисті заохочення після кожної такої справи. Нехай ці заохочення будуть різноманітними – подивитися на YouTube відеоролик улюбленого блогера, приготувати смачний напій чи поспілкуватися з другом про останні новини.
Давайте не будемо забувати про те, як в один момент може статися щось несподіване і не надто приємне – щось таке, що здатне вибити вас з колії. Тому наприкінці кожного списку ваших справ залишайте місце для пункту «все може піти не за планом». Розуміння того, що в житті стаються непередбачувані ситуації, які не залежать від нас ні на йоту, дозволяє уникнути надмірного стресу, коли це щось, на жаль, стається.
Розбираємося, які перспективи пропонує професія психолога в Україні у 2025 році.
Метод Pomodoro допомагає ефективно розподіляти час між робочими завданнями. Сьогодні розберемо «на кісточки» ті можливості, які пропонує ця чудова техніка тайм-менеджменту для ефективного виконання завдань і зосередженої праці.
Якщо кар’єра не рухається, можливо, ви щось робите не так? Причини бувають різні, тому давайте проаналізуємо, якими порадами скористатися, щоб досягати успіху в кар’єрі.
На етапі працевлаштування пошукач може передумати влаштовуватися в конкретну компанію. Як відмовити роботодавцю, сказати «ні» професійно? З’ясовуємо разом з Jobs.ua.
Займаючись власним бізнесом, на певному етапі постають питання: розвивати особистий бренд чи ні? Давайте з’ясуємо це. І поговоримо заодно про таку важливу річ, як залучення команди для досягнення кращих результатів.