UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Це важливо знати кожному
  5. Планування "ключових подій", як основа успіху

Планування "ключових подій", як основа успіху

13.08.2019 274Автор: Олександр Мавлідінов
Планування "ключових подій", як основа успіху

Планування "ключових подій", як основа успіху

13.08.2019     274Автор: 

Отримання бажаної роботи, у багатьох випадках, багато в чому залежить від певної вдачі людини. Але, тільки на правильну розстановку зірок сподіватися не треба. Й, якщо, шукачу неможливо заздалегідь знати настрій рекрутера та те, які питання він підготував кандидатові, то створити гарний настрій собі та оточуючим, та серйозно підготуватися до інтерв’ю, цілком у його силах.

Оскільки, співбесіда, по своїй більшості, розмова «професійна та про професії», гарний настрій тут може створити саме професійний підхід до презентації своєї кандидатури та наявних вмінь й можливостей. Звичайно, посмішка також знадобиться, але сама по собі, вряд чи стане головним аргументом для рекрутерів.

Щоб професійно підготуватися до своєї презентації, зовсім не обов’язково вивчати нейролінгвістичне програмування чи опановувати володіння гіпнозом. Переконати опонентів можна й без цього, розуміючи заздалегідь навіщо вам саме ця робота та які кроки ви готові здійснити задля її отримання.

Звичка планувати (хоча б, «схематично» уявляти) перебіг таких важливих зустрічей знадобиться й у подальшому, допомагаючи психологічно підготуватися та діяти максимально за планом у будь-яких ключових життєвих ситуаціях. Не має сенсу нагадувати, що 100% планування, апріорі, не можливо там, де окрім вас є ще люди, тим паче, ті, від чиїх висновків буде залежати ваше майбутнє.

Але, таке планування у якості підготовки до непростої розмови, допоможе відчувати себе більш впевнено, а головне, чітко уявляти до якої мети ви прямуєте.

Планування власної презентації треба почати з відповідей на поставлені до себе питання:

  • Для чого мені потрібно те, що я збираюсь зробити?
  • Яке закінчення зустрічі можна вважати вдалим для мене?
  • Що конкретно я можу зробити для досягнення цієї мети?

Відповідь на перше питання, іноді може радикально змінити хід ваших думок. Розуміючи, наприклад, що робота їй потрібна лише, як спосіб заробітку, у певному сенсі «будь-яка», людина може прийняти рішення пошуків більш «доступного» працевлаштування, орієнтуючись суто на розмір заробітних плат та не навантажуючи свою нервову систему стресами у вигляді інтерв’ю.

Інша річ, якщо відповідаючи на перше питання, людина дійсно відчуває, що їй вкрай потрібна саме така робота. Тоді, майбутнє інтерв’ю, вже сприймається людиною у якості «того самого шансу», втратити який, ніяк не можна, а значить, й до підготовки до такої ключової розмови, вона буде ставитися відповідно.

При тому, що відповідь на друге питання, з одного боку очевидна, для людини яка вирішила використати свій шанс, не буде зайвим спокійне розуміння того, що єдиним результатом, який її задовольнить має стати запрошення до наступного етапу співбесіди (при наявності) або відразу до лав компанії.

Може здатися, що відповідаючи на останнє питання, людина займається автосугестією – процесом самонавії, призваним поселити у її словах та діях рішучість й впевненість у своїй спроможності досягти бажаного. Здебільш, так воно й є, а для того, щоб людській впевненості було на що спиратися, кандидату залишилося скласти короткий план своєї презентаційної промови.

Вирішив напередодні, яку інформацію про себе та у якому порядку кандидат буде подавати співрозмовникам, йому не завадить, навіть трохи від репетирувати те, що він збирається сказати. Після цього, не так важно буде те, на скільки ви комунікабельна особистість та, як швидко вас можна засмутити. Спокійна «доповідь» про свій професійний шлях, що позбавлена збоїв та не перемежається паузами із банальним «еееее», допоможе слухачам відчути певну впевненість людини, підсвідомо розслабитися й почати приймати кандидата більш позитивно.

Звичайно, на кожній співбесіді є «ті самі запитання» за допомогою яких, людину будуть перевіряти на різні показники, як професійні, так й ті, що стосуються її особистості. Для того, щоб сприймати максимально спокійно, навіть самі «стресові питання» до себе, кандидатові напередодні, одразу після репетиції самопрезентації, не погано вдатися до ще одного, невеличкого психологічного само тренінгу.

Розуміючи необхідність отримання певної роботи, людина, однозначно, й розуміє те, як вона зможе її виконувати, а значить може легко виявити у себе ті сильні риси, що знадобляться у професійному житті. Тепер, кандидат знає на що він спроможний, й тому, гідно зустріне будь-яке, навіть саме каверзне запитання.

Легких шляхів у здобутті того, чого бажаєш, вряд чи, буває. Й, людина, яка націлена на певний результат. Вже має багато потенціалу, щоб цього досягнути. Невелика допомога самому собі проведена перед важливою розмовою, здатна розташувати «все по своїх місцях», налаштувати кандидата на дію, продемонструвати, по-перше, самому шукачу, що він, однозначно, не гірший за інших своїх конкурентів.

А гарний гумор та впевнена спокійна осанка, при важливість яких, вже розповідав Jobs.ua, стануть додатковими помічниками людині, у досягнені тієї мети, яку вона має.

Читайте також

  • Як стати дата-аналітиком і чим він займається22 грудень, 2023

    Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.

  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua22 грудень, 2023

    Jobs.ua хоче привітати вас з наступаючим Новим 2024 роком і порадувати новорічними святковими знижками!

  • Як спорт сприяє кар'єрі21 грудень, 2023

    Спостереження доводять, що спортивні люди витривалі та цілеспрямовані, саме тому вони віддадуть перевагу при прийомі на роботу співробітникам, які мають в інтересах спорт. А психологи стверджують, що заняття спортом не лише сприяють фізичному здоров’ю, а й поліпшенню душевного та психологічного стану. Пропонуємо і вам ознайомитись із цими очевидними фактами в цій статті на Jobs.ua і віддати перевагу фізичним вправам.

  • Як правильно написати лист-пояснення19 грудень, 2023

    Скласти лист-пояснення про власну відсутність на робочому місці чи порушення певних робочих режимів не так уже і складно. Обов’язково скористайтесь зазначеними в цій статті порадами.


↑ Вгору