UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Шукачу
  4. Співбесіда без проблем
  5. Почему вас не берут на работу

Почему вас не берут на работу

25.06.2010 618

Профессиональные рекрутеры объясняют, чем может не угодить нормальный соискатель.

Незнание мелочей может испортить все впечатление о соискателе.

Во-первых, внешний вид - это ваша визитная карточка. Как говорят "По одежке встречают..." Как бы ни хотелось вам сохранить свой стиль, свое "Я" в одежде, прическе и макияже - все это не должно приводить работодателя в шок.

Так как сейчас большинство компаний демократично относятся к одежде своих сотрудников, стоит обратить внимание на опрятность в целом. А на собеседовании вам уже сообщат принятую в компании форму одежды.

Внешний вид соискателя должен соответствовать вакансии, на которую он претендует. Например, вы пришли устраиваться на должность секретаря с окладом 200-300 у.е., а на собеседование приехали на шикарной машине (пусть даже ее подарили родители), в дорогих часах и бабушкиных бриллиантах.

Бывает и то, когда у соискателя опрятный и пристойный внешний вид, работодателя все равно что-то отпугивает.

Это могут быть личные взгляды работодателя на цвет одежды, прическу, запах... Такие нюансы предугадать невозможно. В этом случае необходимо выбирать нейтральные цвета и запахи парфюма.

Еще одной из причин становится верхняя одежда. Когда люди в холодное время года не удосуживаются снимать верхнюю одежду. Это считается одной из самых распространенных ошибок соискателей. Она очень отпугивает работодателя, и даже если вас возьмут на работу благодаря дефициту кадров, вам прийдется очень долго доказывать делом, что не снятая верхняя одежда - это ваша неосторожность.

Читайте також

  • Гроші, гени, здоров’я: вміння заробляти передається в спадок?19 лютий, 2025

    Недавнє комплексне дослідження, яке здійснила низка університетів з усього світу, виявила цікаву річ: зв’язок між генами людини, її здоров’ям і вмінням заробляти гроші. Розбираємося разом із Jobs.ua, в чому полягає суть дослідження, і яке значення воно має для кожного з нас.

  • Що запитати в кандидата, щоб отримати його «так»?17 лютий, 2025

    Знайти ідеального працівника на важливу посаду не так уже й складно. А от переконати його пристати на вашу пропозицію — ще той квест. В цій статті вчимося ставити правильні, коректні питання кандидату, щоб він погодився на вашу пропозицію.

  • Чому ми полишаємо вивчення англійської на пів дорозі?14 лютий, 2025

    Ох уже ця англійська! Куди не глянь, в сучасному світі без неї не обійтися. І поки друзі та колеги вільно — чи майже вільно — знають цю прекрасну мову, ви ніяк не зберетеся її вивчити. Знайомо? Якщо так, Jobs.ua пропонує розглянути найпоширеніші проблеми, чому ми кидаємо вчити англійську на пів дорозі.

  • Ключові тренди на робочому місці, які формуватимуть 2025 рік12 лютий, 2025

    Світовий ринок праці намагається встигати за новітніми трендами, хоча в наш час все змінюється з блискавичною швидкістю. Та все ж спробуємо окреслити ключові тренди 2025-го року, які впливатимуть на робочі місця в усіх куточках світу.

  • Бізнес, творчість, штучний інтелект: вчимося зараз, щоб потім не відставати10 лютий, 2025

    Працюєте на творчій ниві і переживаєте за те, як ШІ змінить «баланс сил» у вашій професії? Продаєте товари чи послуги і хочете оптимізувати бізнес процеси з використанням штучного інтелекту? З’ясуємо, як «подружитися» з АІ, щоб не відстати в майбутньому від своїх конкурентів.


Часто шукають

↑ Вгору