Не важно, собираетесь ли вы на собеседование на новую работу или на переговоры о слиянии компаний: деловая встреча в любом случае требует от нас определенного уровня соответствия обстоятельствам. Но часто мы сосредотачиваемся на самой встрече, игнорируя важный этап — подготовку к ней.
Прежде всего, как это ни банально, удовлетворите все свои базовые потребности: хорошо выспитесь, позавтракайте, сходите в уборную. Такие мелочи, как чувство голода или желание зевнуть не должны испортить вам переговоры.
Заранее решите, что вы наденете, какую обувь и аксессуары подберете под костюм — не оставляйте это на последние минуты, у вас должно оставаться время тщательно привести себя в порядок. Одевайтесь по сезону и погоде – это, опять-таки, вопрос комфорта.
Накануне перед деловой встречей отрепетируйте свое выступление. Проверьте, свободно ли вы владеете информацией, подготовьте ответы на самые вероятные вопросы. Запишите в блокнот ключевые слова и тезисы вашей речи, так вам будет проще ориентироваться в том, что вы должны сказать, а кроме того, вы всегда будете иметь тему, чтобы продолжить беседу.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».