Компанії люблять старанних працівників, на яких можна покластися, яким можна довірити найвідповідальнішу роботу. Та й у житті може трапитися що завгодно – компанія, в якій працюєте сьогодні, може перестати існувати завтра. Отримати блискучі рекомендації дозволять наступні поради від Jobs.ua, як стати чудовим працівником.
Є люди, які люблять зловживати своїм правом на прогули та лікарняні. Не зважайте на таких колег – навпроти, станьте таким працівником, який завжди на робочому місці, і завжди готовий до нових викликів. Щоденна присутність на роботі без слів продемонструє роботодавцю, що ви надійний працівник, на якого можна покластися. Складно досягти успіху, якщо часто пропускати робочі дні.
Не будьте таким працівником, який захаращує свій робочий стіл (і комп’ютер також) всіляким непотребом. Утримуйте робоче місце в ідеальній чистоті. Структуруйте надходження та зберігання інформації, щоб даремно не витрачати час на пошук необхідних даних. Якщо ви бачите, що в компанії спостерігаються певні проблеми з організацією інформації, оптимізуйте цей важливий процес.
По-перше, це непрофесійно, по-друге, це знижує командний дух. Немає значення, хто кому не догодив і хто кому не подобається – в офісних війнах насправді немає переможців. Візьміть за правило фокусуватися на роботі, бо успіх вашої компанії – ось що має найбільше значення.
Так, не завжди буває чудовий настрій, щоб зустрічати новий робочий день з усмішкою. Але поганий настрій не додасть завзяття при виконанні робочих завдань. Як би не було, налаштовуйте себе на позитивне мислення. Раз ми живі, ще багато чого можна змінити в кращу сторону. Та й працюємо ми більшу частину свого життя, тож важливо, щоб робочі будні приносили задоволення.
Перестає розвиватися той, хто перестає навчатися. Це актуально в будь-якому віці. Розвивайте загальні навички (тайм-менеджмент, комунікація), вдосконалюйтесь у вузькоспеціалізованих напрямках. Ніколи не знаєш, що знадобиться завтра, які знання стануть у нагоді. Відвідуйте тренінги і семінари, вивчайте і вдосконалюйте англійську мову. Опановуйте комп’ютерні програми, які допоможуть в повсякденній роботі. Діліться з колегами і керівником набутими знаннями, переймайте від них цінний досвід. Навчайтеся і зростайте в своїй справі, і ваші зусилля будуть помічені і оцінені.
Одна з найгірших звичок будь-якого працівника – це невміння доводити почату справу до логічного кінця. Візьміть за правило ставити собі дедлайни і розбивати робочі завдання на етапи, щоб полегшити просування до цілі. Відповідальність – це коли звітуєте найперше перед самим собою, чесно оцінюючи прикладені зусилля і виявляючи ті моменти, в яких недоопрацювали. Тому викладайтесь по максимуму, щоб наближення дедлайну не стало кошмаром наяву.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.