UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. На роботі
  5. Поради, як стати чудовим працівником

Поради, як стати чудовим працівником

4.12.2020 484
Поради, як стати чудовим працівником

Поради, як стати чудовим працівником

4.12.2020     484

Компанії люблять старанних працівників, на яких можна покластися, яким можна довірити найвідповідальнішу роботу. Та й у житті може трапитися що завгодно – компанія, в якій працюєте сьогодні, може перестати існувати завтра. Отримати блискучі рекомендації дозволять наступні поради від Jobs.ua, як стати чудовим працівником.

Щоденна присутність на роботі

Є люди, які люблять зловживати своїм правом на прогули та лікарняні. Не зважайте на таких колег – навпроти, станьте таким працівником, який завжди на робочому місці, і завжди готовий до нових викликів. Щоденна присутність на роботі без слів продемонструє роботодавцю, що ви надійний працівник, на якого можна покластися. Складно досягти успіху, якщо часто пропускати робочі дні.

Організованість – важливий показник вашої відповідальності

Не будьте таким працівником, який захаращує свій робочий стіл (і комп’ютер також) всіляким непотребом. Утримуйте робоче місце в ідеальній чистоті. Структуруйте надходження та зберігання інформації, щоб даремно не витрачати час на пошук необхідних даних. Якщо ви бачите, що в компанії спостерігаються певні проблеми з організацією інформації, оптимізуйте цей важливий процес.

Не вступайте в конфлікти з колегами

По-перше, це непрофесійно, по-друге, це знижує командний дух. Немає значення, хто кому не догодив і хто кому не подобається – в офісних війнах насправді немає переможців. Візьміть за правило фокусуватися на роботі, бо успіх вашої компанії – ось що має найбільше значення.

Приходьте на роботу на позитиві

Так, не завжди буває чудовий настрій, щоб зустрічати новий робочий день з усмішкою. Але поганий настрій не додасть завзяття при виконанні робочих завдань. Як би не було, налаштовуйте себе на позитивне мислення. Раз ми живі, ще багато чого можна змінити в кращу сторону. Та й працюємо ми більшу частину свого життя, тож важливо, щоб робочі будні приносили задоволення.

Ставтеся до навчання як до безперервного процесу

Перестає розвиватися той, хто перестає навчатися. Це актуально в будь-якому віці. Розвивайте загальні навички (тайм-менеджмент, комунікація), вдосконалюйтесь у вузькоспеціалізованих напрямках. Ніколи не знаєш, що знадобиться завтра, які знання стануть у нагоді. Відвідуйте тренінги і семінари, вивчайте і вдосконалюйте англійську мову. Опановуйте комп’ютерні програми, які допоможуть в повсякденній роботі. Діліться з колегами і керівником набутими знаннями, переймайте від них цінний досвід. Навчайтеся і зростайте в своїй справі, і ваші зусилля будуть помічені і оцінені.

Будь-яку справу доводьте до завершення

Одна з найгірших звичок будь-якого працівника – це невміння доводити почату справу до логічного кінця. Візьміть за правило ставити собі дедлайни і розбивати робочі завдання на етапи, щоб полегшити просування до цілі. Відповідальність – це коли звітуєте найперше перед самим собою, чесно оцінюючи прикладені зусилля і виявляючи ті моменти, в яких недоопрацювали. Тому викладайтесь по максимуму, щоб наближення дедлайну не стало кошмаром наяву.

Читайте також

  • Як стати дата-аналітиком і чим він займається22 грудень, 2023

    Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.

  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua22 грудень, 2023

    Jobs.ua хоче привітати вас з наступаючим Новим 2024 роком і порадувати новорічними святковими знижками!

  • Як спорт сприяє кар'єрі21 грудень, 2023

    Спостереження доводять, що спортивні люди витривалі та цілеспрямовані, саме тому вони віддадуть перевагу при прийомі на роботу співробітникам, які мають в інтересах спорт. А психологи стверджують, що заняття спортом не лише сприяють фізичному здоров’ю, а й поліпшенню душевного та психологічного стану. Пропонуємо і вам ознайомитись із цими очевидними фактами в цій статті на Jobs.ua і віддати перевагу фізичним вправам.

  • Як правильно написати лист-пояснення19 грудень, 2023

    Скласти лист-пояснення про власну відсутність на робочому місці чи порушення певних робочих режимів не так уже і складно. Обов’язково скористайтесь зазначеними в цій статті порадами.


↑ Вгору