Умови дедлайну - серйозне випробування до професійних навичок навіть визнаних спеціалістів. Ну, а здатність працювати в умовах постійного дедлайну вважається рідкісним явищем та фігурує у резюме в категорії особливих навичок. Працювати «на грані» важко але за такі вміння сьогодні непогано платять й різні «стрес менеджери» та фахівці з виходу з нештатних ситуацій набувають вартості у своїх послугах, що зрівняна із вагою золота.
При тому, навіть багато самих звичайних посад, також обумовлюють часту чи періодичну працю у такому режимі та погоджуючись на таке працевлаштування необхідно виміряти власні змоги та можливості.
Так виходить, що за один й той самий час, одні встигають більше інших та ще ніколи не порушують дедлайни. Для того, щоб розподілити навантаження й не упустити нічого, встигаючи завершити роботу в потрібний термін, існують практичні поради, деякі з котрих ми пропонуємо взяти на озброєння своїм читачам.
Фахівці, які знаються на тому, як довго працювати не порушуючи дедлайнів кажуть про доцільність створення діаграми Ганта. Щоб зрозуміти про що йдеться мова, краще власноруч знайти інформацію в інтернеті щодо подібних діаграм. Зараз, можемо лише сказати, що на думку багатьох спеціалістів, з її допомогою ви отримаєте гарні щоденні звітності, зможете планувати з ранку, отримуючи ввечері список фактичних досягнень та, взагалі, дізнаєтесь про себе багато нового.
У разі виникнення необхідності в отриманні найбільш затребуваних тез, тем чи фактів, якими цікавиться цільова аудиторія, можна використовувати спеціальні блоги соціальних мереж. Так, не гаючи час ви отримуєте ті напрямки, що дійсно важливі для вашої роботи та зосередитися на вирішенні питань, актуальних для ваших користувачів. Звичайно, така порада буде корисна не кожному напрямку діяльності та не стане загальним прикладом у вирішення питання дедлайну. Але тим фахівцям, хто працює саме з таким матеріалом слід розуміти, що думка цільової аудиторії може стати прямим шляхом до розуміння шляхів виконання завдання.
Список завдань в спеціальних програмах, які можна синхронізувати з комп’ютером та смартфоном стане корисним та зможе нагадати вам про терміни. У таких додатках є можливість проставляти дати та бачити загальну картину процесу, корегувати завдання, приблизно відміряти кількість часу, який має зайняти виконання окремих завдань, планувати справи й на місяць, й на тиждень, обирати пріоритетність завдань, тощо.
Спеціальні лічильники, у таких додатках мають допомогти розподілу вашого робочого часу. Наприклад, вказавши період у 25 хвилин протягом яких ви здійснюєте «повне занурення» у роботу під час якого не можна відволікатися, ви працюєте максимально тематично. А, потім, згідно з сигналом – отримуєте п’ять хвилин перерви, на яку треба також обов’язково перервати роботу. Кажуть, навіть якщо до її завершення залишається не на багато більше часу. Тільки послідовне виконання сигналів «спеціальних будильників» здатне допомогти у своєчасному та максимально ефективному виконанні роботи з врахуванням дедлайну.
Навіть, коли треба підготувати текст, можна використовувати спеціальні «розумні» додатки складання інтелект-карт. З ними легше працювати, зокрема зі структурою тексту, а саме написання, у разі можливості такого, перетворюється не певну механічну роботу, економлячи дорогоцінний час.
Сьогодні, без оптимізації робочого процесу не може бути й мови про ефективність – впевнені спеціалісти-радники.
Ви можете мати безліч паперових носіїв для фіксації своїх завдань та етапів їх виконання, але лише високотехнологічна система може зробити нагадування, якщо дедлайн на підході. Такі системи здатні зберігати безліч потрібної інформації та видавати її у потрібний час. Наприклад, коли комунікація з особами переривається на якийсь час, й можливо «забути» забути про людину або домовленість, програма нагадає про це й ви встигнете відреагувати.
Яким би звичним та «вінтажним» це не було, але ведення блокнотів для нотаток – лише зайве гаяння часу, що допоможе хіба що обрости купою папірців, листочків та інших «просторів для запису», позбавитися яких та отримати ефективні нагадування, краще допоможе сучасний електронний планер.
Знаючи про наявність роботи, коли жоден з дедлайнів ще «не горить», можна підготувати необхідні матеріали за ступенем їх пріоритетності. Під час такого процесу, ви можете навіть знайти зайві завдання в загальному контексті роботи, що маєте виконати. Тому, чим раніше ви приступитеся до її виконання, тим більше шансів залишити «в роботі» лише потрібні компоненти, що мають скластися в єдиний результат на який від вас очікують.
Також, можна заздалегідь:
Розуміти треба, як й те, що маєте не підвести тих, хто очікує своєчасне виконання роботи від вас, так й те, чи здатні ви працювати у такому режимі та можливі завади, що стануть суттєвими та потребують від вас відмови від участі у проекті.
Відвертість перед самим собою тут дуже важлива. Дійсно краще відмовитися від початку роботу аргументуючи відмову чимось суттєвим, ніж підводити всіх інших, зрозумівши протягом певного часу те, що ваші зусилля не будуть достатніми й робота, що чекає на завершення не зможе бути виконана у необхідні строки.
Але, якщо ви впевнені що зможете та не підведете, намагайтеся максимально структурувати роботу, яка чекає на вас. Зумів зробити грамотний розподіл її на етапи та зрозуміти пріоритетність виконання завдань та побудову структури процесу праці, ви максимально наближатиме вдалий результат та зможете вдосконалити свої вміння у майбутньому.
Ще раз6 вміння працювати зберігаючи усі терміни дедлайну – особливе вміння. Якщо це про вас, намагайтеся стати таким профі. Від замовлень не буде відбою й вас запросять до роботи навіть до всесвітньовідомих компаній. Сучасне вміння розуміти та організовувати роботу таким чином – одна з головних навичок, якими має володіти «ідеальний працівник майбутнього». Про це вже не раз говорилося й роботодавці сучасності здебільше, шукають саме таких кандидатів на закриття численних посад у самих різних напрямках діяльності людини.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».