UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Життя в колективі
  5. Правила поведінки на корпоративній вечірці

Правила поведінки на корпоративній вечірці

23.09.2020 393Автор: Олександр Мавлідінов
Правила поведінки на корпоративній вечірці

Правила поведінки на корпоративній вечірці

23.09.2020     393Автор: 

Багато хто з нас любить погуляти, при цьому, окремо, коли «гулянка» проплачена без нашої допомоги та на «належному рівні». Соромитися цього не слід. Традиція проведення корпоративних свят- доволі розповсюджене явище серед вітчизняних компаній, та такий відпочинок для колективу з нагоди певних дат чи «кінця фінансового року», проводять як провінціальні невеликі колективи у п’ять-десять працівників, так й надсучасні величезні корпорації, відомі й за кордоном України.

Більш «європейським» та обумовленим приводом для таких неофіційних зустрічей, є бажання керівників познайомити співробітників різних відділів, напрямків роботи або підприємств, об’єднуючи колектив під час злиття компаній, напередодні виконання серйозних масштабних проектів чи по їх виконанні.

Як би там не було, саме корпоратив є найбільш неофіційним форматом колективного відпочинку, який майже завжди, передбачає й вживання алкоголю, й саме факт виникнення неможливості відмовитися від вживання, лякає багатьох, хто не впевнений у тому, що зможе почувати себе комфортно «під шафе» в оточенні колег та керівництва.

Відомо, що тим людям, хто фізіологічно не може або, як кажуть «не вміє» вживати спиртне, краще не порушувати власних правил стриманості, тим більше, під час таких специфічних заходів. Проте, більшість з людей, в яких не має протипоказань та форм залежності від вживання алкоголю, навпаки, мають правильно сприймати таку неформальну нагоду відпочити серед «професійних супутників», психологічно розвантажитися та навіть, якщо це зручно, використати незвичайний формат спілкування для нових знайомств або будування власної кар’єри.

Для того, щоб корпоративне свято не лише минулося без неприємних подій та «ранкових спогад», але й не зіпсувало своєю атмосферою важливу розмову, що відбулася раптово, необхідно пам’ятати декілька загальних правил перебування на такого типу заходах.

Робота залишається роботою

Навіть більш розкута атмосфера спілкування не звільняє чемну людину від розуміння того, що вона залишається серед власних колег, керівників та всіх тих, хто існує в її професійному, а не приватному житті. Тож, навіть, відчуваючи надто емоційний власний стан, не треба плутати спілкування з знайомими близькими людьми та друзями, з тим форматом, якого ви дотримуєтесь під час звичайного робочого дню.

поведінка на корпоративі

Міра в усьому

Надмірне вживання алкоголю, може спричинити безліч проблем та зіпсувати репутацію, навіть, тим, хто взагалі ніколи не мав негативних наслідків від власного «литу». Одне необачно сказане слово може відвернути від вашої персони тих, хто перебував у стані ваших запеклих друзів та фанів.

Проте, не лише алкоголь без міри може погано вплинути на здоров’я та репутацію людини. Їжа, яку вживали без контролю, не лише продемонструє поганий вплив на шлунок та кишковий тракт людини, але й може посприяти створенню певної думки в оточуючих, якщо, угамування голоду мало дійсно вигляд «не на належному рівні».

Дрес-код та «стриманість» одягу

Не новина, що при наявності певного дрес-коду, усі запрошені на корпоративне свято мають цих правил дотримуватися. Проте, навіть, якщо певних обмежень не існує, не слід «розслаблятися» та вбиратися так, як ви звикли під час паті з друзями у нічних клубах. Стриманість та чемність вбрання має підкреслювати саме те, що ви святкуєте серед колег по роботі та поважаєте цей формат свята.

Також, подбайте заздалегідь про те, щоб відчувати себе комфортно протягом всього свята. Не завжди імідж коштує того, щоб, наприклад, гарно виглядаючи на високих підборах в першу годину вечірки, останні три провести у куточку із розтертими ногами та кепським загальним виглядом.

Ввічливість

На такому святі необхідно спілкуватися. Навіть, якщо навколо вас більшість незнайомих людей, не стороніться нових знайомств, налагоджуйте комунікації та спілкуйтеся. При цьому пам’ятайте про те, що якщо ви ініціювали розмову чи поголилися на спілкування з людиною, намагайтеся проявити щиру зацікавленість у тому, що вам кажуть. Людині будь-якого рівня у порівнянні з вами буде приємно, якщо вона зможе побачити справжню цікавість її словами. Саме це, значно більше за будь-які «розумності» та знання, покаже вас з найкращого боку та допоможе стати «своїм» та завести нові необхідні знайомства.

Вдячність

Коли гарно провели час не забувайте й про вашу вдячність. Подякувати можна не лише організаторам вечірки та спонсорам-власникам компанії. Всі з ким ви провели цей час гарно, заслуговують на подяку від вас. Звичайно, це не обов’язково виказувати за допомогою гучномовця, можна просто не забути подякувати кожному, з ким будете прощатися по закінченню корпоративного заходу. Це точно лише зміцнить ваш авторитет та може стати гарним проводом зустрітися з тими, з ким вам потрібно, додатково чи, навіть, вже поза роботою.

Читайте також

  • Як стати дата-аналітиком і чим він займається22 грудень, 2023

    Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.

  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua22 грудень, 2023

    Jobs.ua хоче привітати вас з наступаючим Новим 2024 роком і порадувати новорічними святковими знижками!

  • Як спорт сприяє кар'єрі21 грудень, 2023

    Спостереження доводять, що спортивні люди витривалі та цілеспрямовані, саме тому вони віддадуть перевагу при прийомі на роботу співробітникам, які мають в інтересах спорт. А психологи стверджують, що заняття спортом не лише сприяють фізичному здоров’ю, а й поліпшенню душевного та психологічного стану. Пропонуємо і вам ознайомитись із цими очевидними фактами в цій статті на Jobs.ua і віддати перевагу фізичним вправам.

  • Як правильно написати лист-пояснення19 грудень, 2023

    Скласти лист-пояснення про власну відсутність на робочому місці чи порушення певних робочих режимів не так уже і складно. Обов’язково скористайтесь зазначеними в цій статті порадами.


↑ Вгору