UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. На роботі
  5. Приносит ли пользу постоянная работа в офисе?

Приносит ли пользу постоянная работа в офисе?

18.06.2010 417

Привычная модель офисной работы давно устарела. Компании, сотрудники которых проводят все рабочее время в офисе, рискуют отстать от более динамичных коллег.

Те, кто хоть один день в неделю работает за пределами офиса, больше доверяют своим менеджерам, получают более четко сформулированные задания, лучше информированы и могут расчитывать на более справедливую оценку со стороны руководства.

Отсутствие ясности и отсутствие доверия - это два основных фактора, мешающих продуктивно работать. Сотрудники, работающие в четырех стенах, намного чаще не доверяют своим руководителям, чувствуют себя ущемленными, чаще испытывают стресс и реже присутствуют на своих рабочих местах.

Чем больше человек находится в офисе, тем больше вероятность, что он попадет в зависимость от перемены настроения руководителей. Чем реже сотрудник и менеджер общаться, тем отношения между ними получаются более здоровыми. Хороший руководитель, как настроенный инструмент, не издает лишних звуков.

Читайте також

  • Безперебійна робота під час блекаутів: як адаптуватися компаніям та працівникам28 листопад, 2024

    Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 листопад, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.


Часто шукають

↑ Вгору