UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. На роботі
  5. Признаки хорошего руководителя

Признаки хорошего руководителя

19.10.2011 1089

Менеджерам будет интересно проверить себя, а работникам - оценить своего руководителя по предложенным признакам.

1. Хороший руководитель осознает, что его власть - заимствована, а потому не пытается злоупотреблять ею.

2. Хороший руководитель умеет заметить проблему до того, как она превратится в кризис.

3.Хороший руководитель понимает, что время его подчиненных не менее ценный, чем его собственный.

4. Хороший руководитель - хороший собеседник. Он не оставляет без ответа обращения и вопросы своих подчиненных и всегда отвечает на все электронные письма от сотрудников.

5.Хороший руководитель уважает сотрудников. Он никогда не обращает внимания на статус, пол и возраст подчиненных и относится ко всем одинаково хорошо.

6. Хороший руководитель помогает каждому почувствовать себя чрезвычайно важным и полностью вовлеченным в процесс.

7.Хороший руководитель отдает себе отчет о собственные мысли и чувства и понимает, как его поведение влияет на других.

8. Хороший руководитель имеет смелость работать с "проблемными" подчиненными и делает это профессионально.

9. Хороший руководитель указывает на ошибки сотрудников и прощает им.

10.Хороший руководитель не только не приписывает себе идеи сотрудников, но и делится своими идеями с ними, приписывая их им.

11. Хороший руководитель не боится работать с людьми, умнее его.

12.Хороший руководитель замечает таланты сотрудников, максимально использует их в работе и дает простор для развития.

13. Хороший руководитель помнит, что он чувствовал до того, как стал руководителем.

14. Хороший руководитель достаточно открыт для того, чтобы сотрудники видели, что он тоже человек.

15.Хороший руководитель не получает бонусов, если его подчиненные не получают повышение.

16. Хороший руководитель умеет извиняться и смеяться над собой.

Читайте також

  • Безперебійна робота під час блекаутів: як адаптуватися компаніям та працівникам28 листопад, 2024

    Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 листопад, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.


Часто шукають

↑ Вгору