Майже в кожному колективі є незамінні співробітники, які можуть допомогти з будь-яким питанням на роботі. Вони знають про всі події в компанії, завжди готові допомогти, а головне знають як це зробити. Такі люди частіше за все довго лишаються працювати в компанії та мають свої привілеї: якщо надумаєте звільнятися, вам скоріше за все запропонують підвищення, ви не підлягаєте звільненню в разі скорочення штату працівників та багато іншого. Хто б не хотів мати такі переваги на роботі? Тож сьогодні шукаємо єдину формулу, як стати незамінним співробітником на улюбленій роботі?
Отже, незамінний спеціаліст популярний, звісно ж, своєю безвідмовною поведінкою та активною життєвою позицією. Тож бо поводьтесь відповідно. Будьте відверті до кожного, хто потребує вашої допомоги, чи просить, не будьте байдужими до тих, хто не просить. Іншими словами, займайте активну соціальну позицію, приймайте участь в житті робочого колективу.
Основна привілея незамінних працівників – їх неймовірний багаж знань, який він постійно наповнює. В якомусь сенсі, ці люди є лідерами, бо вони перші на практиці перевіряють робочі теорії й вже після ведуть за собою інших або допомагають їм впровадити нові методи в свою роботу. Хочете бути таким спеціалістом? Постійно поповнюйте свої знання, вивчайте новеньке, пробуйте та тестуйте це в своїй роботі.
Обов’язково навчиться аналізувати себе та свою робочу діяльність. Багато хто не може правильно та зважено оцінити, що є певним недоліком, що стає певною перешкодою в досягненні своїх кар’єрних мрій. Тому, часто такі люди, не дивлячись на те, що є лідерами в соціальному житті, не завжди є лідерами в професіональному. Намагайтесь аналізувати свій день, свою роботу, свої успіхи в тому чи іншому проекті – все це надасть вам можливість досягти грандіозних успіхів і стати біль уважним.
Ви постійно збільшуєте багаж своїх знань, то ж не забувайте про підвищення планки своїх власних прагнень. Це можуть бути прагнення як в самому житті, так і професіональних досягнень. Саме так ви можете бачити свій особистий професійний розвиток.
Незамінна людина в компанії повинна бути комунікабельною. Вона не повинна боятися питати когось, з’ясовувувати ті моменти, які їй можуть бути незрозумілими. Тож саме комунікабельність їх перевага.
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».
Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?