UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Все про професії
  5. Професія: менеджер з маркетингу

Професія: менеджер з маркетингу

23.08.2020 5649
Професія: менеджер з маркетингу

Професія: менеджер з маркетингу

23.08.2020     5649

Майстерний менеджер з маркетингу може досягти зростання продажу товару та послуг навіть звичайної не відомої компанії. Це цікава й водночас відповідальна професія, що вимагає креативного і гнучкого мислення.

Жодна сучасна організація (як комерційна, так і некомерційна) не може ефективно розвиватися, збільшувати свою присутність на ринку і працювати краще за конкурентів, не використовуючи рекламу. Професійна робота маркетингового відділу – найважливіша запорука зростання популярності й продажу, впізнаваності бренду, лояльності до нього. І менеджер з маркетингу є одним з головних фахівців такого відділу.

Коротко про професію

Менеджер з маркетингу – це, в більшості випадків, людина з вищою освітою по рекламному профілю, що виконує широкий спектр завдань. Цей спеціаліст шукає різні способи, прийоми, інструменти, які допоможуть збільшити продаж товару або послуг компанії. При цьому він враховує концепцію організації, її фінансові можливості, особливості цільової аудиторії, її потреби, обмеження. Основні обов'язки менеджера з маркетингу наступні:

• Виконання маркетингових досліджень ринку.

• Вивчення поведінки потенційних споживачів, особливостей конкуруючих пропозицій, їх слабкі й сильні сторони.

• Розробка ідей по позиціюванню компанії і її продукції на ринку.

• Участь в розробці цінових стратегій.

• Участь в розробці ідей з виробництва і впровадження нових товарів і послуг.

• Підбір відповідних каналів розподілу продукції.

• Підбір маркетингових інструментів, які дозволять зацікавити потенційних споживачів товарами або послугами компанії.

• Складання комплексних маркетингових стратегій та їх реалізація.

• Обробка скарг і обмежень цільової аудиторії, коригування рекламних кампаній виходячи з нових даних.

Робота менеджера з маркетингу вимагає гнучкості, вміння швидко перебудовуватися під потреби ринку і домагатися того ж від бренду, на який він працює. Дуже часто рекламні ідеї, реалізовані в найкоротші терміни у відповідь на популярний новинний привід, дають суттєвий приплив клієнтів. У той час як невміння швидко зреагувати на будь-яку подію в ринковій ніші або світі, або на зміни в перевагах клієнтів, залишає компанію позаду конкурентів.

Плюси і мінуси професії

Плюси: цікава, багато в чому творча робота, далека від монотонної рутини; високий рівень доходу; широкі можливості для працевлаштування; можливість працювати в віддаленому режимі або в якості фрілансера; отримання великої кількості допоміжних для професії навичок.

Мінуси: велика конкуренція на ринку праці; необхідність постійно бути напоготові, стежити за новинами, оперувати великим обсягом інформації, використовувати складні аналітичні схеми для маркетингових досліджень; високий ступінь відповідальності за успішність рекламних кампаній і, як наслідок, всього підприємства в цілому; не завжди нормований робочий день, досить високий рівень стресу.

Важливі особисті якості

Претендувати на вакансію менеджера з маркетингу варто тим, хто впевнений у своїй стресостійкості, у своєму вмінню працювати в команді і, в той же час, умінню бути лідером. Для цієї професії також важливо аналітичне мислення, здатність працювати з великою кількістю даних, перемикати увагу, зберігати концентрацію, хорошу пам'ять, широкий кругозір і високий загальний рівень ерудиції.

Навчання

Найкращий варіант того, де отримати професію менеджера з маркетингу – це профільний навчальний заклад за спеціальністю «Менеджмент. Профіль підготовки: маркетинг»: Навчально-науковий інститут економіки і управління; Львівський інститут менеджменту; Міжрегіональна Академія управління персоналом та інші. Є ще Школа маркетингу де можна отримати ґрунтовні знання з маркетингу за короткий час.

Місце роботи

Менеджер з маркетингу може працювати в будь-якій комерційній, некомерційній, державній організації, яка хоче просувати свої товари, послуги або бренд на ринку й потребує кваліфікованих фахівців за цим профілем. До такого фахівця можуть звертатися представники особистих брендів (індивідуальні підприємці, самозайняті громадяни, що пропонують будь-які товари і послуги). Менеджери з маркетингу також затребувані в рекламних агентствах.

Майбутній менеджер з маркетингу може почати своє сходження по кар'єрних сходах з посади асистента маркетолога. Продемонструвавши свій професіоналізм, здатність до виконання такої роботи, швидко засвоюючи нові знання і навички, він може стати керівником маркетингового відділу, або відкрити своє власне рекламне агентство.

Відомі менеджери з маркетингу

Стів Джобс, який зробив продукцію від Apple культової. Він не любив слово «маркетинг», але саме його робота залишається одним з найяскравіших зразків успішного маркетингу навіть після його смерті.

Говард Шульц, який перетворив мережу кав'ярень Starbucks у всесвітньо відомий бренд. Почав він з того, що агресивною рекламною компанією домігся поширення Starbucks по всій території США. Саме його вважають популяризатором латте, фрапучіно і багатьох інших кавових напоїв.

Читайте також

  • Що запитати в кандидата, щоб отримати його «так»?17 лютий, 2025

    Знайти ідеального працівника на важливу посаду не так уже й складно. А от переконати його пристати на вашу пропозицію — ще той квест. В цій статті вчимося ставити правильні, коректні питання кандидату, щоб він погодився на вашу пропозицію.

  • Чому ми полишаємо вивчення англійської на пів дорозі?14 лютий, 2025

    Ох уже ця англійська! Куди не глянь, в сучасному світі без неї не обійтися. І поки друзі та колеги вільно — чи майже вільно — знають цю прекрасну мову, ви ніяк не зберетеся її вивчити. Знайомо? Якщо так, Jobs.ua пропонує розглянути найпоширеніші проблеми, чому ми кидаємо вчити англійську на пів дорозі.

  • Ключові тренди на робочому місці, які формуватимуть 2025 рік12 лютий, 2025

    Світовий ринок праці намагається встигати за новітніми трендами, хоча в наш час все змінюється з блискавичною швидкістю. Та все ж спробуємо окреслити ключові тренди 2025-го року, які впливатимуть на робочі місця в усіх куточках світу.

  • Бізнес, творчість, штучний інтелект: вчимося зараз, щоб потім не відставати10 лютий, 2025

    Працюєте на творчій ниві і переживаєте за те, як ШІ змінить «баланс сил» у вашій професії? Продаєте товари чи послуги і хочете оптимізувати бізнес процеси з використанням штучного інтелекту? З’ясуємо, як «подружитися» з АІ, щоб не відстати в майбутньому від своїх конкурентів.

  • Що не забути взяти на навчання за кордоном? 9 лютий, 2025

    Нещодавно ми писали, як обрати навчання в магістратурі за кордоном. Сьогодні пропонуємо вашій увазі топову підбірку нагадувань, що взяти з собою, якщо плануєте навчатися в іншій країні.


↑ Вгору